Voi fi un bun profesor?

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

Voi fi un bun profesor?

Mesajde valentindo » 03 Sep 2006, 03:11

In primul rand va adresez un bun gasit si imi exprim entuziasmul pentru ca am gasit acest site care face legatura intre elevi si profesori. In al doilea rand sa ma prezint. Ma numesc Valentin, sunt student in an terminal la Facultatea de Automatica si Calculatoare si am absolvit modulul psihopedagogic. De-a lungul anului am intalnit tot tipul de profesori. Unii mai isterici, altii de un cutocontrol admirabil, mai posaci, mai veseli, mai competenti sau mai putin competenti, mai insensibili sau mai sensibili. O diversitate de oameni si caractere. Incepand cu clasa a 9-a mi-am pus intrebarea cum ar fi sa fiu si eu profesor? Oare cum m-as descurca? Oare pot sa fac mai mult din elevii mei decat profesorii mei din clasele prin care am trecut? Mi-am pus aceste intrebari si nu am stiut ca voi ajunge in acest punct.