Pagina 2 din 2

MesajScris: 13 Noi 2007, 19:02
de cristinaflorina
Ca profesor de limba română, am studiat testul 11 de pe site-ul Ministerului Educaţiei şi nu sunt de acord cu mai multe aspecte. Textele lirice sunt inadecvate elevilor de 13 -14 ani, sunt prea dificile. Şi , în aceste condiţii, cum rămâne cu respectarea particularităţilor de vârstă şi întelegere ale elevilor? Baremul de notare este, deasemenea în defavoarea elevului. Cu greu se poate lua nota cinci. Sunt prea multe puncte la compuneri şi puţine la partea de limba. Pe de altă parte, nu se acordă decât 3 puncte sau 6 puncte pentru f. bine. Nu există puncte intermediare între 3-6 şi, din nou, este dezavantajat elevul. Baremul ar trebui să fie mai nuanţat.

MesajScris: 16 Noi 2007, 11:54
de voicu
Mie nu imi este foarte clara programa de la matematica. In ea scrie Semestrul I, apoi Semestrul II, continand astfel intreaga materie. Am dedus de aici ca la teze ar trebui sa fim la materia din decembrie, nu la cea de la sfarsitul semestrului. Sunt insa contrazis de varianta 11, clasa a VII-a, care contine radicalii la care s-ar ajunge la sfarsitul semestrului I si nu in decembrie. Cine ma poate lamuri?

Teza cu subiect unic -matematica

MesajScris: 17 Noi 2007, 12:29
de dinca_vasile
Programa pentru teza cuprinde temele ce trebuie parcurse pana la data cand se sustine teza!

Teza cu subiect unic -matematica

MesajScris: 17 Noi 2007, 12:31
de dinca_vasile
Programa pentru teza cuprinde temele ce trebuie parcurse pana la data cand se sustine teza!

tezele unice

MesajScris: 15 Dec 2007, 23:56
de adiclau
parerea mea de parinte este urmatoarea: toti TOVARASII profesori vor profita de asta. copiii nostri vor fi la cheremul fiecarui profesor in parte deoarece va conta FIECARE MEDIE IN PARTE. asta e cea mai mare prostie, domnilor. care e faza cu ELEVUL COMPLET, bun la toate. de ce nu se incearca o evaluare a copiilor incepand de materiile la care se pricep cel mai bine, spre cele care ii dezavantajeaza. astfel vor putea fi ajutati sa se dezvolte la cele la care au probleme si sa ajunga la excelenta la cele unde au chemare. prin acest tip de evaluare nici un copil nu va reusi cu adevarat sa-si gaseasca adevarata chemare. eu zic sa se dea niste teste de cultura generala plus un examen serios pentru materiile de specialitate de la sectia liceului respectiv. eu am reusit sa o fac pe fiica mea, care e olimpica la mate, sa fie prost vazuta la unele materii, si pentru ca nu ne pisicim ca altii pe la anumiti domni profesori, va avea la unele materii note mai mici si o vor lua la intrarea in liceu unii elevi despre care am indoieli ca ar fi mai valorosi. EU ATAT AM AVUT DE SPUS. :x

MesajScris: 18 Dec 2007, 23:02
de valnas
de acord.
Si eu si sotul meu ca profi si parinti ai unui elev de clasa aVIIIa suntem ffffffffffff suparati.Ne dorim sa plecam din sistem.
Copilul meu a luat7,70 la matem.si a mai si transcris lucrarea de 2 ori pt.ca nu se putea nici concentra de suparare vazand cum se copiaza si cum se dicteaza in sala.Degeaba a recuperat la celelalte 2 teze ca nici noaptea nu a mai dormit de suparare-copii de 6,7 au luat 10 iar ea,cu 10 in catalog......
La noi in sc.am fost 18 asistenti din care,2 sau 3 ,nu am lasat sa copieze.Doar atatia!
In alt an,o colega avea copil la testele nationale si m-a rugat sa il ajut-am preferat sa cer sa supraveghez holul decat sa fac asta si atunci,colegii m-au apreciat pt.asta.
Acum se pare ca si conducerea scolilor a fost interesata ca imaginea scolilor sa fie usor cosmetizata-s-a spus sa nu facem politie adica,sa-i lasam pe cat m.multi sa ia note de trecere.
Ei au luat 10 nu 5 pt.ca si asistentii au opinii iar elevii profita!

MesajScris: 19 Dec 2007, 18:59
de adiclau
Problema cea mai mare este ca ne batem singuri joc de viitorul copiilor nostri! Oare ce am putea face? :(
:shock: vom avea de suferit cu totii daca-i invatam pe copiii nostri ca vor reusi in viata furand. Nu o data am vazut cu ochii mei parinti facand intelegeri cu copiii si anumite cadre didactice despre semne pe lucrari. E socant dar sistemul ne obliga deoarece deocamdata se evalueaza cunostinte ca pe vremea comunismului, nu competente. Profesorii sunt invatati in facultati sa utilizeze diferite forme de evaluare care insa nu se regasesc apoi in practica din lipsa unor manuale adecvate si din lipsa unei evaluari si retribuiri corecte a profesorilor in functie de merite. Am auzit profesori spunand ca nu e corect sa fie retribuiti dupa rezultate deoarece unii lucreaza cu copii maI PROSTI, DAR PROSTI SUNT EI CA NU STIU SCOATE TOT CE-I MAI BUN DIN FIECARE COPIL. Nu stiu nici inspectoratele sau directorii scolilor sa faca o evaluare corecta a cadrelor didactice. Eu i-as plati in functie de creativitate si dragoste fata de copii si materie nu dupa rezultate la olimpiada. Orice profesor care reuseste sa ridice prin talentul lui nivelul unei clase, adica sa ajute la dezvoltarea fiecarui copil in parte, ar merita din plin salarii de merit. DAR SE STIE CA SALARIILE DE MERIT SE IMPART ASA INCAT FIECARE SA APUCE, INDIFERENT DE TALENTUL DE DASCAL.
E trist ca ma gandesc la asta dar regret ca democreatia in invatamant a adus o mare varza care deja incepe sa miroasa foarte urat.[/b]

Ghidurile pentru teze

MesajScris: 14 Feb 2008, 15:39
de iaav2008
Ghidurile pentru Tezele cu subiect unic de la editura sigma sunt bune de ceva? Sunt un parinte caruia i-au fost recomandate. Cum acum am vazut reducere in site-ul lor va intreb: sa le cumpar? Va multumesc anticipat!

MesajScris: 03 Mar 2008, 01:23
de fausta
Fiica mea lucreaza dupa culegerea se matematica (clasa a VII-a) de la Sigma. Nu este rea, dar e subtirica, are putine exercitii la fiecare capitol, cateva teze gen cele cu subiect unic. Nu va asteptati la cine stie ce. Tot cele traditionale ( gen Mate 2000, Balauca, etc. ) raman de baza.

MesajScris: 14 Apr 2009, 21:18
de angel_agy_28
Nu sunt de acord cu T.S.U :x ,in perioada tezelor se cere mult prea mult elevilor,dar de doua ori mai mult profesorilor,multa agitatie si nervi,biata noastra diriginta cat se strofoca pentru noi,elevii,mereu ramanem dupa scoala sa invatam mai multa romana si pentru ce,pentru niste subiecte asa de grele(ma refer la partea a-II-a).Este foarte bine ca s-au publicat subiecte posibile,daca nu nici 7 nu as mai fi luat.Vreau sa dam iarasi admitere.:cry: :cry: