Pagina 1 din 1

proiecte

MesajScris: 19 Apr 2013, 22:56
de Laleaua-neagra
pentru lectiile sustinute in cadrul unei inspectii cum trebuie sa scriu titlul ,,proiect didactic" sau ,,proiect de lectie''? care este diferenta?

Re: proiecte

MesajScris: 20 Apr 2013, 07:41
de emil
Laleaua-neagra scrie:pentru lectiile sustinute in cadrul unei inspectii cum trebuie sa scriu titlul ,,proiect didactic" sau ,,proiect de lectie''? care este diferenta?

Diferenta este ca trebuie sa respectati ortografia limbii romane. Si aici pe Forum, dar si oriunde! Trebuie sa stiti ca o comunicare buna va ajuta. Sunteti educator.

Multumesc pentru intelegere!

Re: proiecte

MesajScris: 20 Apr 2013, 15:52
de alinne
De obicei, se scrie „Proiect didactic”,dar nu este greșit nici „Plan de lecție” sau „Proiect de lecție”. Proiect didactic este mai de actualitate. Mult succes la inspecție!

Re: proiecte

MesajScris: 21 Apr 2013, 09:05
de Laleaua-neagra
Multumesc, ,,alinne" !

Re: proiecte

MesajScris: 21 Apr 2013, 17:02
de andreea_muntean
alinne scrie:De obicei, se scrie „Proiect didactic”,dar nu este greșit nici „Plan de lecție” sau „Proiect de lecție”. Proiect didactic este mai de actualitate. Mult succes la inspecție!


De obicei plan de lecție inseamnă schița lecției, insă proiectul didactic te va trimite automat cu gândul la structura metodică a lecției, ceea ce inseamnă că ai respectat absolut toți pașii , metodic vorbind. Un plan de lecție nu va fi decât o simplă schiță a ceea ce urmează să derulezi, deci ,la o inspecție vei utiliza „Proiect didactic”.
Adică, de aceea există aceste metodici , pentru a fi citite , studiate cu atenție și aplicate în fiecare zi!

Re: proiecte

MesajScris: 21 Apr 2013, 17:24
de gaina
Pe timpul lui 1964 elevii LICEELOR PEDAGOGICE la disciplina "Metodica predării obiectului ...." , la capitolul Îndrumări privitoare la desfăşurarea lecţiilor , invatau despre PLAN DE LECŢIE, care era un document cu câteva rubrici simple şi clare: ( EX: pentru o lecţie de lucru manual- Obiectul, Subiectul lecţiei, Scopul lecţiei, Materiale folosite, Unelte, Desfăşurarea lecţiei, Fixarea cunoştinţelor - analiza lucrărilor). După revolutie, multe persoane care au fost disponibilizate din fabrici, CAP, Gostaturi, au devenit cadre didactice. De atunci planul de lecţie a devenit: Proiect tehnologic, sau alte denumiri, a aparut MATRICEA in documentele şcolare, etc. Deci - Nu Limba Romana e de vina !