Pagina 1 din 1

olimpiada de matematica

MesajScris: 03 Mar 2008, 18:12
de mariavaduva
CREDETI CA ESTE BINE CA LA CLASA A-IV-A SA SE ORGANIZEZE OLIMPIADE SCOLARE?
CONSIDERATI CA ELEVII DE 10-11 ANI SUNT DEZVOLTATI DIN PUNCT DE VEDERE EMOTIONAL PENTRU A PUTEA FACE FATA UNUI ASTFEL DE EXAMEN STRESANT?
SUBIECTELE DE LA OLT SUNT FOARTE GRELE PENTRU VARSTA SCOLARA MICA! :?: [/b]

MesajScris: 04 Mar 2008, 22:03
de ianis
Am auzit ca au fost mari probleme in Olt. Mi-a trimis un coleg din Olt rezolvarile comisiei si am ramas stupefiat. Poate nu stiati ca lei:lei se obtin kg. Ei, poate mai aveti de invatat de la comisia de corectare si de alcatuire a baremului ! Culmea e ca sunteti si fuduli voi, oltenii. Cica s-a luat punctaj maxim cu asa rezolvari. Inspectorii de la inv primar ar trebui demisi dupa asemenea gafe.

olimpiada matematica

MesajScris: 05 Mar 2008, 23:59
de flor_
Cred ca ne grabim sa improscam cu noroi

Cineva din Olt a postat o aberatie: lei:lei=kg
In problema de la olimpiada se rezolva lei:lei/kg=kg, ceea ce este corect.
a:a/b=1xb=b
lei:lei/kg=1xkg=kg

Spuneti-mi daca este ceva gresit in urmatoarele:

Ma duc la piata si vad pe taraba mere cu 2lei kilogramul
- Mamaie, te rog da-mi mere de 6 lei.
Batrna ţărancă imi pune 3kg
Îi mulţumesc şi plec , deoarece sunt de acord cu ea.

A imparţit femeia lei la lei şi a obţinut kilograme?
Dacă eu greşesc , vă rog să-mi spuneti cum obţine-ţi kilogramele pe care trebuie să le puna ea pe cântar?

De ce vi se pare imposibil ca un copil sa obtina punctaj maxim?
Ianis, fii atent la ce scrii inainte de a lua peste picior un copil care a trait emotiile acelui concurs si care a reusit sa ia punctaj maxim

Despre dificultatea subiectelor

MesajScris: 06 Apr 2008, 12:42
de sorinborodi
Noi,profesorii de matematica,ne confruntam de ani de zile cu o mare problema:gradul ridicat de dificultate pe care il au problemele,"durerea" cea mai mare fiind la clasele de gimnaziu.
Nu este posibil ca un elev care la clasa este de 9 sau 10 (pe o scara obiectiva de la 1 la 10 !) sa se intoarca de la olimpiada cu note de 2-3.Ce am realizat astfel ?I-am descurajat si riscam sa-i pierdem pentru acest obiect.Dar noi vorbim,noi auzim.
Cred ca un elev ce este de 10 la clasa ar trebui la olimpiada sa primeasca spre abordare un subiect la care sa obtina cel putin 7. Bineinteles,nimeni nu doreste o uniformizare.Dar cred ca plaja de note intre 7 si 10 ar fi suficienta pentru o ierarhizare obiectiva.
Nici programa pentru olimpiada nu este,zic eu,normal intocmita.De ce se cer teme ce se pretind parcurse in avans ?Cine si cand sa-i predea elevului acele teme ?E o situatie suparatoare din cale-afara.

MesajScris: 07 Apr 2008, 21:40
de radumariutza
Si eu cred ca gradul de dificultate al pr. propuse pentru concursuri este foarte mare. La clasele mici ( III- IV),te uiti si te minunezi ce subiecte se dau. Noi parcurgem o programa, iar subiectele nu tin seama de ea. Cand sa-i pregatim pe elevi cu materia in avans? Stiu ca se va gasi cineva care imi va raspunde ca la concursuri trebuie sa participe numai "stelutele". De acord, dar si "stelutele" trebuie pregatite! M-am cam saturat de munca patriotica, asa ca voi evita concursurile la care nu se va tine cont de programa. Se pot da subiecte cu grad mai mare de dificultate,dar respectand programa.

Programa Olimpiada 2009

MesajScris: 20 Sep 2008, 18:30
de sorinborodi
Pentru cei interesati,la aceasta adresa gasiti Programa pentru Olimpiada de matematica 2009 si alte precizari.
http://www.didactic.ro/forum/viewtopic. ... 300#122300