Pagina 2 din 2

MesajScris: 20 Mar 2008, 19:27
de gica_ionescu
Si uite asa, se scrie pe didactic o carte cu exercitii de energizare! :))

MesajScris: 20 Mar 2008, 21:41
de mirela-barcan
Gica, e de bine sau e de rău??? :lol:

MesajScris: 21 Mar 2008, 17:55
de frends
Eu va felicit pentru ceea ce faceti si mai mult decat atat, va multumesc mult pentru aceste lucruri minunate pe care le impartasiti cu noi!
Eu am aplicat astazi jocul "Mosul cu palarie" si a placut mult copiilor. :lol: Le voi aplica pe toate in functie de oportunitate.
Va doresc un sfarsit de saptamana placut si linistit!

MesajScris: 21 Mar 2008, 23:22
de gica_ionescu
Eu cred ca e de bine, Mirela! E minunat sa invatam din experienta fiecarui coleg !
Vorba domnului Romel- ,,Haideti sa facem cartea impreuna!"

Plasa iubirii

MesajScris: 21 Mar 2008, 23:47
de livioara
Plasa iubirii

Avem nevoie de un ghem de sfoara.

Elevii stau in cerc.
Cadrul didactic prinde capatul sforii de degetul aratator si arunca ghemul spre un elev. Fiecare elev isi spune numele si o calitate sau un defect pe care le are. Pe rand se prezinta, infasoara sfoara de deget si arunca ghemul mai departe. Se tese astfel o plasa a relatiilor dintre ei.
Pentru a descurca itele tot mai tesute se face cale intoarsa cu ghemul iar de data aceasta, fiecare spune ce calitate admira cel mai mult la colegul care prinde ghemul.

Re:

MesajScris: 23 Iun 2015, 18:24
de cnalicuza
mirela-barcan scrie:ŞI MIE!

Participanţii stau în cerc aşezaţi pe scaune (dacă spaţiul nu permite, elevii stau în băncuţele lor). Conducătorul jocului le spune că urmează să-şi exprime pe rând, cu glas tare, o anumită preferinţă. De exemplu: mie îmi plac prăjiturile cu frişcă. Toţi cei care împărtăşesc această preferinţă strigă ŞI MIE şi fug să se aşeze în poala acestuia, unul peste celălalt. Revin apoi la locurile lor, aşteptând următoarea preferinţă.

Scopul activităţii este de a observa că avem cu toţii gusturi comune, dar şi gusturi diferite.

Menţiune: jocul se poate desfăşura şi în aer liber, stând pe iarbă.

Re:

MesajScris: 04 Iul 2015, 17:25
de SteveWorks
gica_ionescu scrie:Oglinda

Copiii sunt asezati doi cate doi fata in fata. Unul mimeaza si oglinda reproduce miscarile. Este amuzant, dezvolta atentia si coordonarea miscarilor, dar si viteza de reactie.


Am organizat jocul asta, copiii s-au amuzat foarte tare. Mersi!
_____________________________________________________
Steve Works
Pizza Cluj Napoca

Re: jocuri de energizare

MesajScris: 04 Iul 2015, 18:54
de sportiv
Aici:

Re: jocuri de energizare

MesajScris: 04 Iul 2017, 21:38
de Caraorman
Numaratoarea-joc de energizare
Participanții stau in picioare asezați in cerc.
Conducatorul stabileste o limita de numărătoare in funcție de numarul participanților(10-20). Urmeză să se facă numărătorea , dar nu în ordinea așezării, ci la întâmplare, fără o comunicare verbală ,cu condiția ca un număr să nu fie stigat de doi sau mai mulți participanți în acelaș timp, dacă se întâmplă ca mai mulți participanți să strige acelaș număr , număratul se reia de la capăt. Jocul se va finaliza atunci cănd numărătoarea se finalizează in limitele stabilite.
Scopul jocului este acela ca participanții să găsescă o modalitate de comunicare non-verblă(mimica) pentru finalizarea jocului.
Jocul se poate desfășura în clasă sau afară.