Pagina 1 din 1

MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 31 Ian 2013, 22:21
de anarob
Buna seara! Am si eu o intrebare (oarecum retorica, e drept!): Vi se pare corect ceea ce s-a intamplat acum cu modificarile aparute la metodologia obtinerii gradatiei de merit?! Sa demarezi un proiect educational (ce viza perioada 2011-2015) si asta nu doar pe hartie, sa muncesti timp de un an jumatate in speranta ca, in sfarsit, nu se vor mai evalua dosarele cantitativ, ci calitativ, ca apoi sa vina mai marii nostri si sa abroge legea, revenind-se la vechea metodologie?? Mie, sincer, nu! Ce se va intampla cu toate aceste proiecte? Nimic...Vor fi doar cateva puncte neinsemnate, de altfel! Presupun ca nu sunt singura in cazul acesta!

Re: MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 01 Feb 2013, 09:49
de katy_mishu
Eu nu stiu nimic despre aceasta abrogare. Va rog sa -mi spuneti unde ma pot informa despre aceasta.

Re: MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 01 Feb 2013, 10:01
de katy_mishu
Eu inteleg ca acest ordin al ministrului este valabil doar pentru cei care isi depun dosar de gradatie anul acesta(2013). Ma insel?

Re: MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 01 Feb 2013, 11:32
de costi_52
katy_mishu scrie:Eu nu stiu nimic despre aceasta abrogare. Va rog sa -mi spuneti unde ma pot informa despre aceasta.

Situaţia actuală este bizară. Pe de o parte, metodologia aprobată prin OMECTS nr. 5486/2011 a fost abrogată la 9 ianuarie 2013. Pe de altă parte, proiectele elaborate şi implementate în baza metodologiei aprobate prin OMECTS nr 5486/2011 sunt punctate la criteriul 3 din actuala metodologie (2-3 puncte, funcţie de grila fiecărui judeţ). Dar, proiectele începute în 2011, în baza metodologiei abrogate, se încheie în august 2015. Practic, criteriul 3, litera b din actuala metodologie se va putea aplica (dacă se va mai aplica) abia din 2016.

Re: MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 01 Feb 2013, 11:33
de costi_52
katy_mishu scrie:Eu inteleg ca acest ordin al ministrului este valabil doar pentru cei care isi depun dosar de gradatie anul acesta(2013). Ma insel?

Aşa este. Pentru fiecare an este aprobată o altă metodologie.

Re: MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 01 Feb 2013, 15:41
de pastramagiu
De ce sa progreseze Romania si invatamantul romanesc , de ce sa aibe gradatie si cel tanar , pentru ca cei batrani nu se pricep la " proiecte " si doar ei sunt in comisii si mai ales sefi care stiu cum sa traiasca si sa le fie numai lor bine , ca doar ce s-a schimat de atata amar de vreme , doar ca au imbatranit utecistii si au devenit comunistii !!!!!!

Re: MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 02 Feb 2013, 00:26
de felixmunteanu
Nu zic că e mai bună vechea metodologie, după care grosimea dosarului contează, dar ideea cu proiectul a fost bizară. După ce criterii departajezi proiectele? De asemenea, amintiți-vă câte discuții au fost aici, pe forum, despre ce proiecte să facem, despre proiectele începute cu o clasă și terminate cu alta și despre multe altele!
Am avut o discuție cu unii dintre autorii ideii de proiect, dar ne-au plimbat în ceață, n-au spus nimic concret și nimeni n-a priceput nimic.
Chiar sunt curioasă ce proiecte s-au inițiat și ce activități cuprind.
Părerea mea e că, dacă din vechea metodologie s-ar scoate unele lucruri (simpozioane fără participare, concursuri cu bani, desene trimise prin poștă etc) și s-ar verifica în primul rând munca la clasă (inspecție, verificarea portofoliilor și a caietelor copiilor), poate s-ar găsi o modalitate cât de cât obiectivă de evaluare.

Re: MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 02 Feb 2013, 16:31
de blagavioleta2008
Am deschis topicul pentru ca ma interesa subiectul dar...am ramas usor dezgustata de o remarca facuta de unul dintre colegi, presupun din generatia mai tanara... Nu /i cunosc situatia si nesansa de care dansul vorbeste dar cred ca tonul folosit pentru generatiile mai in varsta ale invatamantului romanesc este cam acru si nedrept. Da, sustinem de multe ori faptul ca ne pricepem la mult mai multe decat tinerii pentru ca in spatele nostru stau experiente pe care unii nu le/au experimentat si astfel viata de zeci de ani la catedra ne/a oferit ( cu darnicie sau ba) solutii pentru tot ceea ce este inscris pe fisa postului (uneori ne/o depasim din altruism si devotatie fata de meserie). Oare gresesc daca afirm faptul ca modul de a proiecta sau derula o activitate curriculara, extracurriculara devine (]n multe cazuri) automatism? Avem atat de multe exemple practice acumulate incat perioada de a lua o decizie variaza intre minute si ore, asa ca ...avem si timp pentru toate, avem timp si de calitate, si de cercetare...si din pacate nu ne mai ramane timp pentru noi, dar asta e o alta poveste care cu siguranta nu valoreaza puncte in metodologia gradatiei de merit. Sunt sigura ca nu /mi va da dreptate...decat atunci cand va fi in locul celor care "l/au nedreptatit astazi", dar asa e viata!

Re: MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 02 Feb 2013, 18:38
de patrialex28
stimati olegi, cine poate sa imi spuna daca eu pot ocupa un post titularizabil scos pentru septembrie 2013 daca am fost la examenul de titularizare in 2012 am obtinut nota 9 dar sunt pe post de suplinitor calificat pe perioada determinata de un an.

Re: MODIFICAREA METODOLOGIEI GRADATIE DE MERIT...

MesajScris: 10 Ian 2015, 02:11
de Cocerhan
pastramagiu scrie:De ce sa progreseze Romania si invatamantul romanesc , de ce sa aibe gradatie si cel tanar , pentru ca cei batrani nu se pricep la " proiecte " si doar ei sunt in comisii si mai ales sefi care stiu cum sa traiasca si sa le fie numai lor bine , ca doar ce s-a schimat de atata amar de vreme , doar ca au imbatranit utecistii si au devenit comunistii !!!!!!

Vezi ca si tu ai radacini de comunist!