Pagina 1 din 1

semnificatii notatii

MesajScris: 28 Sep 2009, 14:19
de magdaa
Referitor la educaţia fizică. În proiect la dozarea efortului scriu: 8T, 3X 8T. Ce trebuie să fac mai exact? La ce se referă: Pi : stând depărtat, spatele drept, mâinile pe şold (PI ce semnifică), T 3-4 : forfecarea braţelor (T 3 - 4, ce semnifică).
Aştept şi alte exemple explicate care îmi vor folosi.

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 29 Sep 2009, 16:36
de ptg
PI - pozitia initiala, adica din ce pozitie se porneste exercitiul
T3-4 : timpii 3 si 4, adica in numaratoarea pana la 8 ( asa cum se zice ca profii de sport stiu sa numere numai pana la 8 :)))), al 3 lea si al 4 lea timp ( a 3a sau a 4a miscare in exercitiul respectiv
8T - 8 timpi
3x8T : adica de 3 ori numara pana la 8 ( atata dureaza ecercitiul )

Asta a fost partea draguta cu expicatul, acum o sa fiu putin rautacios: daca esti absolventa de facultate de sport, nu e prea bine ca nu stii aceste chestiuni.

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 20 Oct 2009, 20:50
de luta
eu am sa fiu mai rautacios.

DACA HABAR NU AI CE SEMNIFICA
P.I. , ATUNCI NU AI NICIO TREABA CU EDUCATIA FIZICA .....

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 03 Noi 2009, 23:16
de magdaa
Încă o întrebare, vă rog mult să nu mă ocoliţi. Cum se dă corect RAPORTUL. Adică ce trebuie să spună EXACT, copilul ales pt. raport. Vă rog, aştept cât mai repede un răspuns.
P.S. Nu vă grăbiţi să mă judecaţi!

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 04 Noi 2009, 20:38
de magdaa
Încă mai aştept ajutor! Mulţumesc.

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 23 Ian 2010, 15:28
de veve30
Inca mai folositi raportul????????!!!!waw :shock:

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 23 Ian 2010, 15:29
de magdaa
veve30 scrie:Inca mai folositi raportul????????!!!!waw :shock:


Da! Dacă trebuie folosit altceva, spune clar ce şi cum!

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 01 Iun 2010, 20:42
de profuldesport
Chiar daca se da sau nu se mai da Raportul incearca asa ceva:
1 Clasa va aliniati!
2 clasa drepti !
3 De la stinga la dreapta , cate unul in continuare, numara!( e valabil si de la dreapta la stanga)
4 Clasa pentru raport drepti!
5 Domnule profesor , clasa a ......, cu un efectiv de ......elevi, prezenti ......, absenti ........, sunt gata de inceperea orei de educatie fizica, raporteaza elevul ...........

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 01 Iun 2010, 20:56
de magdaa
De când nu se mai dă raportul? Se sare pur şi simplu peste această etapă? Sau, ce (se face) este în locul ei?
P.S. Mulţumesc pentru răspuns.

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 01 Iun 2010, 21:02
de sportiv
Nu mai intrebati,consultati programa scolara!Simplu!

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 01 Iun 2010, 21:09
de magdaa
sportiv scrie:Nu mai intrebati,consultati programa scolara!Simplu!


Vă rog să vă abţineţi. Este treaba mea să ştiu şi să mă interesez. Vă rog să nu mă mai hărţuiţi. Mulţumesc.

P.S. Moderatorii poate sesizează comportamentul dv. şi îi rog să ia măsuri.

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 01 Iun 2010, 21:57
de sportiv
magdaa,
Vad ca e cu 2a,a strigat!
Prima grija a unui cadru didactic este sa stie la ce clase are ore :D si ,mai apoi, sa cunoasca programa scolara!Cine te hartuieste,atunci cand te indruma?
Te rog sa intelegi ca invatamantul nu este chiar asa cum se vede la TV!
P.S. Cere-mi despagubiri materiale, ca se poarta, acum, pe timp de criza!
P.S II Am fost sportiv de performanta ,am terminat un liceu pedagogic,unde am ,,mancat metodica ed. fizice pe paine,am desfasurat orele pana acum 2 ani,cand au venit profesori de ed. fizica la inv. primar,dar profesori nu diletanti! (majoritatea fosti sportivi de performanta,nu ..crescuti de colegii" sau cu ,,module pedagogice" de doi bani!

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 02 Iun 2010, 09:02
de rofi3
Va rog sa nu luati in nume de rau sfatul domnului sportiv. Dansul este un pic mai direct in explicatiile pe care le ofera , insa dvs. trebuie sa aveti rabdarea sa cititi sugestiile colegiilor dvs., fie ele bune sau rele.

Re: semnificatii notatii

MesajScris: 02 Iun 2010, 12:26
de profuldesport
Unii profesori il folosesc raportul, altii nu, depinde de starea generala,de disciplina colectivului de elevi, de modul de captare al atentiei pe care il utilizezi sau ..... las totul la latitudinea ta.
Eu am dat un exemplu de raport, fiecare il adapteaza si asa la veriga I, la organizarea colectivului de elevi, adunarea in diferite formatii, timp nu prea ai , e de 1 minut maximum 2 , deci folosesti si jocuri de atentie, diferite formatii de adunare tot prin jocuri, etc.
Nu cred ca te poate "judeca" cineva din profesorii metodisti, cum ca nu ai foloosit raportul la clasa!
Iti doresc bafta si putere de munca. :D