Pagina 1 din 1

ÂŞcolile de arte Âşi meserii

MesajScris: 04 Mar 2005, 21:52
de vali35
Vrea cineva sĂŁ discute despre SAM ? Ce pĂŁrere aveĂži , sunt justificate aceste forme de învãÞãmânt (din toate punctele de vedere) ? :?

Re: ªcolile de arte ºi meserii

MesajScris: 04 Mar 2005, 23:07
de emil
vali35 scrie:Vrea cineva sã discute despre SAM ? Ce pãrere ave<thorn>i , sunt justificate aceste forme de învã<thorn>ãmânt (din toate punctele de vedere) ? :?

Eu nu predau si nu am legatura cu SAM.
Mi se pare o necesitate!!!
Ganditi-va ca educatii nostri trebuie orientati conform modului de gandire, al competetntelor, inclinatiilor...etc.
Cred ca trebuie sa depasim gandirea ca toti elevii trebuie sa faca liceu...
Ce stiti despre anul de completare SAM(clasa a XI-a)?
Sunt implicat in elaborarea unei programe TAC(tehnologii asistate de calculator). As dori cateva idei.
Multumesc

MesajScris: 04 Mar 2005, 23:21
de vali35
Ce anume va intereseaza despre anul de completare ?
Se pot inscrie doar elevii care in urma examenului de certificare a competentelor profesionale ( din vara) vor fi declarati "ADMISI" . Pot continua in acelasi domeniu sau isi pot schimba profilul in urma unor examene de diferente .

MesajScris: 04 Mar 2005, 23:26
de emil
vali35 scrie:Ce anume va intereseaza despre anul de completare ?
Se pot inscrie doar elevii care in urma examenului de certificare a competentelor profesionale ( din vara) vor fi declarati "ADMISI" . Pot continua in acelasi domeniu sau isi pot schimba profilul in urma unor examene de diferente .

Cum vedeti cele doua ore de "TAC" ?
Ganditi-va ca, teoretic, elevii au cunostinte de baza in TIC. Ce ar trebui sa faca ei, ca o continuare a TIC ?

emil onea

Re: ÂŞcolile de arte Âşi meserii

MesajScris: 04 Mar 2005, 23:28
de vali35
emil scrie:
vali35 scrie:Vrea cineva sĂŁ discute despre SAM ? Ce pĂŁrere ave<thorn>i , sunt justificate aceste forme de învĂŁ<thorn>ĂŁmânt (din toate punctele de vedere) ? :?

Eu nu predau si nu am legatura cu SAM.
Mi se pare o necesitate!!!
Ganditi-va ca educatii nostri trebuie orientati conform modului de gandire, al competetntelor, inclinatiilor...etc.
Cred ca trebuie sa depasim gandirea ca toti elevii trebuie sa faca liceu...
Ce stiti despre anul de completare SAM(clasa a XI-a)?
Sunt implicat in elaborarea unei programe TAC(tehnologii asistate de calculator). As dori cateva idei.
Multumesc

Cred ca nu stiti cine sunt elevii care se inscriu la SAM !
Aproape jumatate sunt analfabeti , ca sa nu mai vorbim de tabla inmultirii care li se pare OZN .
Au ajuns aici pentru ca a devenit invatamantul obligatoriu de 10 clase , nicidecum ca ar avea vreo inclinatie . E dezastru , va spun eu !

MesajScris: 04 Mar 2005, 23:44
de vali35
Eu predau specialitati la SAM si am in catedra si orele de TIC . Sincer va spun ca nu am reusit in doi ani sa-i fac sa priceapa cum se planteaza corect un fir de rasad , dar am reusit sa-i fac sa iubeasca calculatorul (probabil ca a fost ceva nou pentru ei ) ; si cel mai "cel mai" din clasa stie sa creeze un director si sa salveze un fisier in el . Sunt convinsa ca ar aprofunda lectiile daca singuri ar ajunge la esentialul lor prin descoperire (bineinteles cu ajutorul calculatorului) .

MesajScris: 05 Mar 2005, 00:04
de emil
vali35 scrie:Eu predau specialitati la SAM si am in catedra si orele de TIC . Sincer va spun ca nu am reusit in doi ani sa-i fac sa priceapa cum se planteaza corect un fir de rasad , dar am reusit sa-i fac sa iubeasca calculatorul (probabil ca a fost ceva nou pentru ei ) ; si cel mai "cel mai" din clasa stie sa creeze un director si sa salveze un fisier in el . Sunt convinsa ca ar aprofunda lectiile daca singuri ar ajunge la esentialul lor prin descoperire (bineinteles cu ajutorul calculatorului) .

Observatia dvs. , sincera si corecta, imi spune multe, ma ajuta, ar putea fi un punct de plecare pentru o programa :o

Va multumesc

SAM

MesajScris: 05 Apr 2006, 23:16
de nicola
Eu predau si la SAM. SAM-ul inlocuieste scoala de ucenici care a inlocuit complementara.
Este mai greu dacat inainte. Obligativitatea celor 10 clase a dus la scoala in situatia in care se afla. Inainte se mai triau.Acum ajung in cl a IXa semianalfabeti. Nu este posibil ca un elev sa nu fie in stare la 14 ani sa masoare cu o rigla.