sportiv scrie:Cred ca a fost o scapare(cu atat mai rusine mie ,care am facut observatii la randu-mi!
Daca revenim la ,,oile noastre" iata:
-raman la ideea ca,atata timp cat nu cunoastem realizarile dumneavoastra,pozele nu au nicio relevanta (vis-a -vis de concursul realizat!; → Corect! Nici nu conteaza realizarile mele. Muncim degeaba, daca o facem doar pt. a culege lauri. Tintind un astfel de scop egoist, activitatea noastra s-ar limita la a aduna "hartii" (a se vedea cuvantul autorilor din raportul final pt. proiectul "4 de 10"!). In alta ordine de idei, chiar daca ati cunoaste "realizarile" mele, pozele postate tot nu ar avea vreo relevanta pt. concursul realizat. Sunt doar pozele unor concurenti surprinsi in timpul desfasurarii concursului.
-sa va dea Domnul rezolvarea problemelor resurselor materiale pentru realizarea problemelor; → Multumesc mult pentru urare. Totusi, nu vad cum, daca as avea mai multi bani, as putea
sa imi
realizez problemele. Din cate stiu, prob. se rezolva, nu se realizeaza. Oricum, v-am inteles. Multumesc. Sper sa reusesc sa imi ating obiectivul de a avea un site. Am incetat de ceva vreme sa ma plang de salariile existente in domeniul nostru de activitate. Eu ma declar multumita de cat castig, iar daca aceasta suma imi este insuficienta, muncesc suplimentar. Degeaba de plangem, daca nu facem nimic in sensul acesta. Ma deranjeaza doar cei care se plang de cat castiga, dar, cand li se ofera sansa de a catiga un ban in plus, il refuza, nefiind dispusi sa renunte la timpul lor liber. Probabil, au alte prioritati. Bravo lor, dar atunci sa taca, sa nu se mai planga.
-poate am gresit,dar raman la ideea (punctul 3 al dumneavoastra) ca aprecierea activitatii cadrelor didactice pe sistemul actual,respectiv,fisa de evaluare,nu este relevanta;activitatea extrascolara (extracurriculara),dupa parerea mea,umila, nu ar trebui sa fie punctata cu mai mult de 10 puncte,nu cu 50,ca pana acum; → Aveti perfecta dreptate. Fiecare dintre noi ar trebui sa isi canalizeze energia inspre activitatea la clasa si sa se ocupe si de alte activitati doar atunci cand "la clasa" totul merge bine. In privinta fiselor de evaluare, nu stiu ce sa va spun. Se pare ca avem fise de evaluare diferite. Oricum, aveti din nou dreptate. Nici mie nu mi se pare elocventa o fisa de evaluare ca cea despre care ati pomenit. Puteti posta una, va rog? Sunt curioasa. Multumesc.
-ne pierdem in activitati de tip ,,cantarea romaniei"-am scris fara initiale mari,nu pentru ca nu as sti cum se scrie- iar activitatile ,,stricte" ale invatamantului sunt ,, juma-juma" cu cele ,,nemasurabile" (va rog,sa nu ma puneti sa enumar activitatile stricte,nici cele nemasurabile); → Nu va pun, dar ar trebui sa va uitati peste structura unui proiect educativ. Ati fi surprins sa vedeti ca finalitatile lui sunt "masurabile". Si, pe urma,
nu toti ne pierdem in activitati de tip ,,cantarea romaniei" (v-am citat). Se pierd doar cei care se limiteaza la astfel de activitati.
-indiferent de varsta,important e sa ne simtim intotdeauna tineri (eu am doar 36 de ani,
,in invatamant); → Felicitari si la mai multi! Aveti dreptate.
-cu permisiunea dumneavoastra, acel ,,n" poate sa fie prima serie personala de absolventi de liceu,urmatoarea,sau chir ultima;(depinde la a cata suntem fiecare)! → Cred ca valoarea unui elev nu consta exclusiv in rezultatele lui scolare. (Sa nu credeti ca desconsider rezultatele la invatatura ale elevilor mei. M-am bucurat cand s-au calificat la faza nationala a olimpiadei. Am plans, la fiecare generatie de absolventi, cand am constatat ca ai mei - copii modesti, simpli, dar destepti si ambitiosi - au reusit sa depaseasca elevii din clasele selectate, cu elevi cu pretentii... Ma intalnesc si acum, periodic, cu fosti elevi si ma interesez de rezultatele lor profesionale.) Pt mine, valoare inseamna mai mult decat un premiu, iar un dascal inseamna mai mult decat o pers. care transmite cunostinte. Tocmai de aceea am si initiat concursul "4 de 10". M-ati intelege, daca ati sti despre ce este vorba.
Seara placuta!