de rozypet64 » 27 Apr 2009, 14:26
Stimata doamna kidsshop are foarte mare dreptate. Cunosc "n " exemple de colege educatoare care procedeaza in acest mod vaitandu-se la parinti de copilul acestora ca nu scrie cum trebuie nu stiu care litera de mana, atentie ...litera de mana, sau ca nu a calculat repede, fara suport intuitiv, cat fac 8+6.. Credeti-ma ca nu sunt inventii.. Sunt destule colege care fac pe grozavele , ca altfel nu am cum sa spun, si bombardeaza copiii , de cum intra in sala de grupa, cu scrisul literelor de mana pe caiete tip I , se vaita ca nu au cum sa faca intalnirea de dimineata si alte "bazaconii"(parerea lor) scose de noua programa ca " atunci cand mai scriem" sau "ce zic parintii" Trist dar adevarat! Cum sa facem o schimbare in sistem daca noi nu reusim sa ne schimbam. Dar ma intreb, oare, aceste colege stiu cat se aloca unei litere de mana la clasa I? O ora in care se explica copilului pe ce spatiu scrie, cum scrie, li se demonsreaza la tabla.. Cale lunga! Pe cand dumnealor credeti ca fac acest lucru? Bineinteles ca NU.. Le incepe tema, le da caietul , copilul fotografiaza si reda cum pricepe. Isi formeaza o depridere gresita si in clasa I... munca pe invatator sa-l dezvete de ceea ce si-a insusit gresit. Sau adunarea 8+6..., stiu colegele respective ce inseamna adunarea cu trecere peste ordin, cum se explica la scoala acest lucru? Nu cred.. Si, sa nu credeti ca cele care fac pe vitezele au 2 sau 3 ani vechime.. Nu , au peste 25 de ani ca educatoare cu grad I...dar, au toate cuvintele de lauda din partea parintilor ca la grupa lor se scrie... se face matematica...
Hai sa fim seriosi....