TABARA-in ce clasa?

Sectiune dedicata dialogului parinti-educatori

TABARA-in ce clasa?

Mesajde faby57 » 16 Apr 2010, 22:51

Buna ziua,am si eu o intrebare:Cand e bine sa lasam copii in tabara,Doamnelor Invatatoare?Mai exista tabere de elevi?Unde stiti sa-mi recomandati una ?Eu am un baiat in clasa aI-a si nu stiu daca e bine sau nu sa-l las sa plece la vara in tabara.
faby57
 
Mesaje: 9
Membru din: 11 Noi 2009, 15:18

Re: TABARA-in ce clasa?

Mesajde rofi3 » 17 Apr 2010, 17:16

Cateva pareri in legatura cu tabara de la Novodari gasiti aici la acest link: viewtopic.php?f=75&t=13590.
rofi3
Site Admin
 
Mesaje: 1176
Membru din: 18 Dec 2008, 20:16

Re: TABARA-in ce clasa?

Mesajde 22yun97 » 22 Apr 2010, 22:27

Eu am promovat ideea de a merge in tabara copiii inca din clasa I. Conditiile unei tabere reusite sunt multe: un profesor responsabil si dispus sa-si dedice timpul si energia pentru cei mici chiar si cand nu e la catedra, o locatie potrivita care sa ofere conditii de cazare potrivite si oportunitati de petrecere a timpului liber (indiferent de vreme care uneori poate incurca planurile), un ghid turistic/animatori de tabara care sa ajute insotitorul in orice activitate, meniu adecvat varstei copiilor, un program incarcat si divers care sa antreneze orice elev aflat departe de casa, parinti care sa stie ca nu le vor fi de ajutor celor mici daca nu le acorda incredere, independenta si insista cu telefoane si vizite inopinate, etc. Daca macar o parte dintre cele mentionate sunt indeplinite, iar copilul e pregatit sa-si petreaca timpul fara parinti dar alaturi de colegi si isi doreste acest lucru, nu ezitati sa-i oferiti aceasta sansa. Cu siguranta va fi incantat la final chiar daca ii va fi greu poate sa-si poarte de grija. Cred totusi ca nu e indicat sa inceapa cu o tabara la mare. Va pot recomanda agentiile Radu Travel sau Atlas Tours cu ajutorul carora am avut cele mai reusite tabere.
22yun97
 
Mesaje: 12
Membru din: 02 Apr 2006, 00:44