T.S.U.

T.S.U.

Mesajde angel_agy_28 » 14 Apr 2009, 15:50

Sunt un elev in clasa a-VII-a,iar anul acesta am dat primele teze cu subiect unic :(. Parerea mea este ca cel mai bine ar fi sa se introduca iarasi examenele de admitere :? .Nu sunt de acord cu tezele cu subiect unic,din urmatoarele motive: :arrow:

1)Notele de la tezele cu subiect unic,reprezinta un foarte mare dezavantaj pentru aceei elevi care au obtinut numai note bune si foarte bune in oral(9-10).In cazul in care au luat note mici in teze,nu mai vor avea mediile atat de mari,iar sansele sa intre la un liceu de renume se vor reduce :cry:.

2)Nu stiu de ce tezele cu subiect unic la clasa a-VII-a se sustin la limba romana si la matematica,chiar daca am note foarte bune la aceste materii,nu as vrea sa ajung la un liceu cu profil de romana sau matematica,as vrea la un liceu cu profil de chimie-biologie.Atunci de ce se mai dau teze la aceste discipline cand unii elevi poate isi doresc sa intre la alt liceu,nu zic ca nu avem nevoie de romana si de matematica in viata,dar este prea de tot,asa!

3)Uneori la tezele cu subiect unic se copiaza.Este normal ca un elev mai putin bun sa obtina o nota mai mare decat un alt elev mai silitor pentru ca a copiat de la el?,Sa obtina medie mai buna,si sa se inscrie si el la acelasi liceu la care se inscrie si elevul de la care a copiat.In cazul in care la liceul respectiv nu sunt atatea locuri libere,atunci efectiv elevul cu media mai buna se clasifica inaintea celuilalt,imputinandu-i sansele sa mai intre la liceu :x .


Va las pe voi sa decideti,este normal un astfel de sistem educativ in Romania :?:
Am dreptate sau nu : :?:
Ultima oară modificat de angel_agy_28 pe 14 Apr 2009, 17:18, modificat de 2 ori în total.
Avatar utilizator
angel_agy_28
 
Mesaje: 35
Membru din: 09 Apr 2009, 18:12
Localitate: Berzovia-Caras-Severin-Romania

raspuns

Mesajde claudia1976 » 14 Apr 2009, 16:48