Suplinire Franceza

Suplinire Franceza

Mesajde dani_maria » 18 Iun 2009, 14:11

Buna ziua!
Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine,daca puteti!
As avea cateva intrebari si daca ma veti putea lamuri,v-as fi recunoscatoare.
Am terminat Facultatea de limbi si literaturi starine anul trecut,dar anul acesta imi dau Licenta.Vreau sa imi iau un post de profesor limba franceza.Sper m intai sa iau Licenta.Pt.ca nu am facut modulul psihopedagogic,nu-mi pot lua decat un post de profesor necalificat,suplinitor.M-am interesat si am aflat ca acest modul dureaza 3 luni si astfel,daca lucrez ca profesor necalificat si intre timp termin acest modul(si am si Licenta luata),se poate opera in cartea de munca pt a ma putea trece la profesor calificat?
Inca ceva:am inteles ca programa e aceiasi si pt Titularizare si pt suplinire,dar banuiesc ca subiectele au un grad de dificultate mai redus,sau poate nu.Va intreb:aveti cumva un model de subiect de la Titularizare sau suplinire,ca sa-mi fac o idee,sa stiu cam ce se da,caci nu am nici o idee.Am inteles ca sunt 3 subiecte:1 gramatica,1 literatura,1 metodica. Imi puteti recomanda carti din care sa invat?De metodica...autori buni,gramatica,literatura? Rezolvarile le scriem in limba romana...cel putin la metodica si literatura?

Stiu ca sunt multe intrebari,dar,sper din suflet sa ma poata ajuta cineva.

Va multumesc anticipat!
dani_maria
 
Mesaje: 2
Membru din: 18 Iun 2009, 13:46

Mesajde monics » 20 Iun 2009, 14:29

Buna ziua,