stire incompleta

Anunturile administratorilor, regulament, sugestii, propuneri, intrebari despre functionarea site-ului

stire incompleta

Mesajde marimih » 29 Sep 2009, 19:12

Buna ziua , sunt profesor si am pus pe didactic, la stiri , un concurs de creatie literara si nu mi s/a atasat fisa de inscriere si ,de fapt, amanuntele legate de acest con curs . Ma poate cineva ajuta , adica sa/mi spuna cum sa pot face acest lucru. multumesc.
marimih
 
Mesaje: 11
Membru din: 17 Apr 2007, 18:47

Re: concurs pe prima pagina

Mesajde rofi3 » 29 Sep 2009, 21:58

Buna seara,
Va rog sa trimiteti un email la webmaster@didactic.ro si sa precizati care este stirea incompleta .
Va multumesc.
rofi3
Site Admin
 
Mesaje: 1176
Membru din: 18 Dec 2008, 20:16

Re: stire incompleta

Mesajde emil » 29 Sep 2009, 22:48

marimih scrie:Buna ziua , sunt profesor si am pus pe didactic, la stiri , un concurs de creatie literara si nu mi s/a atasat fisa de inscriere si ,de fapt, amanuntele legate de acest con curs . Ma poate cineva ajuta , adica sa/mi spuna cum sa pot face acest lucru. multumesc.


Rog sa nu creati confuzii pe portal si sa nu ne derutati cu propuneri de stiri fara o minima organizare a informatiei dar si fara sa va intelegeti in colectivul in care lucrati. Stirea a fost publicata de cateva ori de utilizatorul georgyalin, ba chiar acceptata de trei ori pe portal, la rubrica stiri. De asemenea, va recomand sa nu mai publicati stiri incomplete, fara gir oficial, cu adresa si cont personal pentru taxe, fapt care care nu ofera credibilitate.
Daca aveti alte adaugiri sau comentarii, va rog sa folositi Forum.

PS Va rog sa va completati cu atentie profilul personal, specificand exact scoala la care lucrati, tot din motiv de asigurare a credibilitatii informatiei postate pe site.

Succes!
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2737
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Re: stire incompleta

Mesajde marimih » 01 Oct 2009, 19:13