Spor dirigentie

Aceasta sectiune poate fi folosita de catre colegii care simt lipsa activitatii pe forumul Ministerului Educatiei, inchis temporar. Va rugam sa va exprimati opinii, sa ne dati sugestii, sa puneti intrebari, pastrand, evident, un ton civilizat.

Moderator: costi_52

Reguli forum
Va rugam sa respectati neticheta, sa scrieti corect romaneste, sa aveti un ton civilizat. In cazul in care criticati, va rugam sa argumentati.

Spor dirigentie

Mesajde ionpan13 » 30 Sep 2011, 21:56

Am si eu o intrebare arzatoare si rog pe cei ce pot sa ma ajute sa-mi raspunda la aceasta. Este vorba de sporul de dirigentie, care dupa cate stiu se calculeaza 10% din salariul de incadrare. Problema mea este urmatoare: sunt profesor la doua scoli si la una dintre ele mi s-a dat dirigentia, intrucat suntem profesori putini si nu era o alta persoana care sa acopere una dintre clase, la aceasta scoala ca si la cealalta, avand jumatate de norma. Astazi, insa am avut "placuta" surpriza sa aflu ca voi fi platit la jumatate si pentru dirigentie, intrucat am numai jumatate de norma si nu pot fi platit pentru dirigentie cu norma intreaga. Va rog din suflet, cei ce sunteti in masura si puteti sa ma luminati si pe mine in aceasta situatie, dar si cu dovezi, daca se poate. Mi se pare normal daca sunt platit pentru jumatate de norma sa fac si eu totul pentru jumatate de norma si planificari si ore si hartii s.a.m.d. Multumesc tuturor ce imi vor raspunde la acest mesaj si le sunt recunoscator!!!
ionpan13
 
Mesaje: 23
Membru din: 28 Oct 2010, 20:25

Re: Spor dirigentie

Mesajde costi_52 » 30 Sep 2011, 23:22

OMECT nr. 1350/2007
Anexa nr. I
(2) Pentru activitatea de diriginte efectuată de personalul didactic de predare încadrat cu minimum 0,5 normă, indemnizaţia aferentă se va calcula la nivelul salariului de bază prevăzut pentru normă întreagă.
costi_52
 
Mesaje: 1511
Membru din: 09 Dec 2007, 17:27

Re: Spor dirigentie

Mesajde costi_52 » 30 Sep 2011, 23:30

Legea nr. 63/2011
Anexa nr. 5