SPECIAL PENTRU ELEVII DIN CLASA A XII-A

SPECIAL PENTRU ELEVII DIN CLASA A XII-A

Mesajde luciana_1990andreea » 25 Mar 2013, 19:11

Salut!

Mă numesc Andreea-Luciana Urzică și sunt studentă in anul III la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității ,,Alexandru Ioan Cuza,,, Iași.
Daca esti elev(ă) in clasa a XII,prin intermediul acestui mesaj am plăcerea de a te invita să participi la un studiu care vizează stabilirea și urmarirea scopurilor personale, tema în baza careia doresc să îmi realizez lucrarea de licență [/b
Dacă vei accepta să te implici în această cercetare este necesar să răspunzi – prin [b]completarea chestionarului on-line
de aici https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... dVJpWFE6MQ la o serie de întrebări referitoare la CEL MAI IMPORTANT dintre scopurile tale personale pe care ți-ai propus sa îl realizezi in urmatoarele 12 luni (din acest moment până în martie 2014 ) precum și la o serie de întrebări referitoare la ceea ce te caracterizează sau nu.
Te poti gândi și poti nota și scopuri despre care crezi ca le vei realiza mai devreme de un an.
Pentru ca natura acestui studiu presupune existența mai multor etape este bine să știi ca dacă vei fi de acord cu participarea îți voi solicita încă o data să îmi răspunzi la niste întrebari pe aceasta tema. Astfel, aș aprecia foarte mult dacă vei reuși să răspunzi atunci când am să te rog să faci acest lucru.
PENTRU CĂ APRECIEZ PARTICIPAREA TA LA ACEST STUDIU,ITI VOI OFERI DREPT RECOMPENSĂ UN PROFIL INDIVIDUALIZAT CARE VA DESCRIE ANUMITE CARACTERISTICI PSIHOLOGICE CARE IȚI APARTIN.
Te voi informa de fiecare dată ,în timp util, despre perioadele de desfașurare ale studiului,te voi ține la curent cu datele la care va începe a doua etapă și vei avea suficient timp la dispozitie pentru a completa chestionarul.