Sortarea unei baze de date XML.

Sortarea unei baze de date XML.

Mesajde constantin_obreja » 01 Feb 2009, 23:35

Cred ca titlul spune totul inafara faptului ca sunt profesor de matematica si nu informatician (desi as fi vrut invers!).
Cum sortam o baza de date scrisa in XML? Ca sa luam un exemplu celebru repetat in diverse forme pe site-uri care dau explicatii .. pana la un punct (de care vrei sa tesprijini ca sa rastorni Pamantul, dar nu-l gasesti!) sa luam cd_catalog.xml. Pot afisa aceasta baza de date in diverse forme dar nu o pot ordona dupa TITLE, de exemplu. Ce se intampla? Daca scot toate atributele din TITLE, le pot ordona dar cum reasez NODURILE dupa ordinea titlurilor?
Vedeti si http://www.w3schools.com/Dom/dom_document.asp
Multumesc si
Numai bine,
Avatar utilizator
constantin_obreja
 
Mesaje: 214
Membru din: 16 Mai 2006, 13:07

Mesajde nickxyzt » 04 Feb 2009, 13:54

Sfatul meu este să încercaţi să duceţi datele din XML într-un excel. Acolo veţi putea să le sortaţi după ce criterii veţi dori.
nickxyzt
 
Mesaje: 24
Membru din: 29 Sep 2008, 13:50

XML-Excel

Mesajde constantin_obreja » 04 Feb 2009, 14:58

nickxyzt scrie:Sfatul meu este să încercaţi să duceţi datele din XML într-un excel. Acolo veţi putea să le sortaţi după ce criterii veţi dori.

1. Multumesc pentru interventie! Constat ca informaticienii sunt mai reticenti la raspunsuri decat alte categorii ... didactice!