Tocmai asta este problema. Diferenta de punctaj dintre noi este mare. Eu am studii superioare, grade, sunt responsabila comisiei metodice, fac parte din consiliul de administratie al scolii, rezultate la nivel judetean, etc. Ea nu are nimic. Doar liceul si deful. Atunci mai merita sa faci ceva pentru scoala, sa te mai implici in tot felul de activitati? Ce rost mai are calitatea daca primeaza continuitatea?
vali, Orice director are dreptul sa monitorizeze De ce ne mai punem intrebari,,o lege si ,,n'' unitati scolare ,tot atatea ,,n'' interpretari, c-asa-i la noi!
M-ai impresionat, livia_t, e un caz aparte si cam asa trebuia sa te prezinti de la inceput. E scandalos, totusi!
Asa-i, sportivule, nu te contrazic deloc si nu inteleg ce director e acela care nu apreciaza valoarea, atata vreme cat colega de mai sus are asa un CV pe langa cel al colegei sale!!!! Probabil eu sunt obisnuita cu mediul nostru scolar, unde exista o emulatie continua, intre dascali, prin fel de fel de activitati ce cresc prestigiul scolilor din comunitate. De aceea cred ca nici nu-mi puteam imagina o colega tanara cu nimic deosebit la activ!
Va intreb, din curiozitate: ce scrie pe decizie? Sigur nu scrie scoala structura. Directorul nu cred ca are voie sa faca mutarile cand vrea. Exista un calendar in metodologie.
"Să formezi o echipă este doar începutul, să rămâi împreună este progresul, să lucrezi împreună este succesul"
Cristyna M-aţi întrebat ce scria pe decizie. Bănuiesc că vă referiţi la decizia colegei. N-am văzut decizia , dar cred că este menţionată şcoala de centru, nu structura pe care a venit titulară. Din câte ştiu eu, aşa se dau mai nou deciziile. Iar mutarea se va face din toamnă. Acum doar mi-au fost comunicate intentiile (sa am timp să mă obişnuiesc cu ideea).