Dacă, în Programa de matematică, la conČinuturi, clasa a IV-a, scrie:
Adunarea şi scăderea numerelor naturale mai mici sau egale cu 1 000 000,
de ce sunt pline paginile unor culegeri de operaČii cu numere de Čase Či cinci cifre?
silviadoandes scrie:Dacă, în Programa de matematică, la conČinuturi, clasa a IV-a, scrie:
Adunarea şi scăderea numerelor naturale mai mici sau egale cu 1 000 000,
de ce sunt pline paginile unor culegeri de operaČii cu numere de Čase Či cinci cifre?
sportiv scrie:Pentru punctul 3 expus de dumneavoastra a-b+c=c+a-b,adica
2-7+15=15+2-7,va rog sa explicati la nivelul clasei ce metoda aplicati pentru ca elevul ,,sa simta".
felixmunteanu scrie:
Si pentru dl Emil:
Tot din experienta va spun ca daca ne-am limita la manual, profesorii ori ne-ar impusca ori ne-ar ... impusca. Glumesc! Manualul ori e prea usor ori e insuficient. Lipseste varietatea exercitiilor. In clasa a 4-a avem olimpiada deja (nu concursuri pe bani!). N-ar fi o problema daca ar fi continuitate la gimnaziu, dar e o prapastie. Si daca nu isi cumpara copiii (cred ca si la acest aspect faceti referire), eu, dascalul, trebuie sa am.
constantin_obreja scrie:.....................
5. In acest fel, elevul mai invata ca a-b+c=c+a-b, adica aplica proprietatea de comutativitate (pe care o stie dar nu intelege de ce trebuie sa o invete cand i se pare firesc sa fie asa, mai mult e mai greu sa pronunti cuvantul COMUTATIVITATE decat sa explici ce inseamna) si-i vede ROSTUL! Acesta este lucrul esential pe care trebuie sa-l intelegem cu totii
.....................
felixmunteanu scrie:....................
Ca tot vorbim de aceste impartiri.............
De aceea as prefera sa faca parte din programa clasei a 4-a ca sa am timp sa lamuresc problema eu sau sa se introduca la gimnaziu, unde sa o lamuriti dumneavoastra. Acum LIPSESTE din ambele locuri si copiii sunt "vinovati" ca nu stiu intr-a 5-a!!!
Înapoi la Programa scolara Invatamant primar
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori