Profesor itinerant

Profesor itinerant

Mesajde dianam » 15 Sep 2005, 21:59

Buna seara!Sunt profesor itinerant si as dori sa iau legatura cu alti profesori itineranti sau cadre didactice de sprijin.Doresc sa discutam despre activitatea noastra,despre copiii cu CES ,despre integrarea lor in inv. de masa ,despre documentele scolare,proiecte de interventie personalizata...Poate ne ajutam reciproc.Sunt bineveniti si colegi din inv. de masa care lucreaza cu copii integrati si sunt in parteneriat cu psihopedagogi de sprijin.Astept cu incredere si speranta in noi colaborari si -de ce nu -in legarea unor noi prietenii.
Succes in noul an scolar tuturor colegilor de pe forum!
dianam
 
Mesaje: 12
Membru din: 15 Sep 2005, 21:15

Mesajde mariro » 15 Sep 2005, 22:42

Bine ai venit, dianam! Acum am aflat si eu despre profesorii itineranti! Sunt profesori de sprijin in clasele care au copii cu CES? Iti doresc lectura placuta pe acest site si sigur vei gasi si topicuri care te intereseaza!
Numai bine!
Mari
Avatar utilizator
mariro
 
Mesaje: 16653
Membru din: 16 Mai 2004, 20:40
Localitate: Galati

Mesajde dianam » 16 Sep 2005, 14:44

Multumesc pentru intampinare.Sunt noua pe forum,sper sa aflu si sa invat lucruri noi si interesante si -asa cum spuneam -sa-mi gasesc noi prieteni.
Da,profesorii de sprijin isi desfasoara activitatea in inv. de masa, in clasele unde sunt copii cu CES,in parteneriat cu profesorii de la clasa.Eu sunt pe un astfel de post abia de anul trecut.Stiu ca inca mai am multe de invatat si consider ca putem invata unii de la altii,din experientele celorlalti...De aceea am intrat pe acest forum.Vreau sa fac lucrurile asa cum trebuie,munca mea sa fie eficienta si sa fiu de un real folos in scoala unde lucrez.Sa fiu intr-adevar un sprijin.
Toate cele bune!
Dianam
dianam
 
Mesaje: 12
Membru din: 15 Sep 2005, 21:15

Mesajde o_ileana » 18 Sep 2005, 00:52