primul job de educatoare

primul job de educatoare

Mesajde alexutza_81 » 11 Aug 2007, 20:21

am terminat acum 4 ani colegiul universitar pedagogic si acum mi s-a oferit ocazia sa lucrez ca educatoare intr-o gradinita particulara, insa nu am nici cea mai vaga idee cu ce sa incep! din cate stiu in prima faza trebuie sa fac planificarea anuala pe activitati. asta e tot ce-mi trece prin cap in rest sunt confuza de-a binelea.
va rog mult.... am nevoie de sfaturi!
alexutza_81
 
Mesaje: 9
Membru din: 10 Iul 2007, 19:41

Mesajde emese_d » 11 Aug 2007, 21:21

Din pacate colegiul nu te invata sa fii educatoare, am constatat si eu pe pielea mea... Am avut noroc cu colegele alaturi de care am lucrat in primii ani si de la care am invatat meserie zi de zi, prin practica!
Mi-as dori sa-ti putem impartasi experienta noastra, dar nu-mi pot imagina asa ceva prin cateva mesaje postate... Te sfatuiesc sa cauti o educatoare cu experienta, absolventa de liceu pedagogic, de la o gradinita de stat, apoi sa discuti cu ea zilnic tot ce vrei sa faci cu copiii, cum ti-ai imaginat activitatile. Imprumuta metodicile pentru toate disciplinele, fa-ti copii dupa acestea si citeste din ele zilnic. Cauta cateva culegeri de texte pentru prescolari...
De mare ajutor iti vor fi toate materialele postate aici pe didactic, de catre colegele noastre inimoase!
Afla ce grupa vei avea: mica, mijlocie, mare sau pregatitoare. Cauta Programa activitatilor instructiv-educative, Planul de invatamant, unde gasesti tipurile de activitati si numarul acestora pe saptamana. Prima Planificare te sfatuiesc sa o copiezi de la o educatoare, dupa ce ti-a explicat amanuntit tot ce a scris ea acolo, de ce le-a pus asa si nu invers, ce a urmarit etc.