Sala AEL

Sala AEL

Mesajde simonaconstantin » 11 Noi 2004, 14:07

Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari:
- se pot desfasura ore de informatica (fara a utiliza sistemul AEL) in sala AEL, atunci cand nu sunt planificate ore AEL, in conditiile in care nu mai exista un alt laborator de informatica?
- cum pot evalua profesorii de informatica elevii, cat mai obiectiv, daca orele de informatica se desfasoara numai in clasa?
- cum se incurajeaza dezvoltarea de software educational si aplicarea lui de catre profesorii de informatica, la orele de informatica, daca ei nu au acces in laboratorul de informatica sau au conturi de user si multe alte restrictii?
simonaconstantin
 
Mesaje: 14
Membru din: 27 Apr 2004, 15:05

Asa de multe lectii planificate in AEL?

Mesajde emap » 11 Noi 2004, 18:43

Nu sunt profesor de informatica, ci profesor de fizica.
In liceul meu exista o astffel de problema, dar in sens invers. Desi suntem planificati pentru a desfasura lectii folosind sistemul AEL, se considera de multe ori inoprtuna prezenta noastra in acest laborator. Desi, intram numai atunci cand acest sistem ne este cu adevarat de folos.
Cred ca toate lucrurile se pot rezolva atunci cand intelegem ca fiecare dintre noi instruim acei elevi.
In ceea ce priveste utilizarea acestui laborator, mai ales in lipsa altuia de informatica, si ca un simplu laborator (fara a activa la fiecare ora sistemul AEL) nu contravine scopului pentru care a fost realizata o investitie atat de mare. Daca ar fi altfel, am uita de fapt ca investim in elevii nostri.
emap
 
Mesaje: 63
Membru din: 03 Feb 2004, 17:48

Re: Sala AEL

Mesajde mircea77 » 15 Noi 2004, 14:50

simonaconstantin scrie:Va rog sa-mi raspundeti la urmatoarele intrebari:
- se pot desfasura ore de informatica (fara a utiliza sistemul AEL) in sala AEL, atunci cand nu sunt planificate ore AEL, in conditiile in care nu mai exista un alt laborator de informatica?