Bine v-am gasit

Anunturile administratorilor, regulament, sugestii, propuneri, intrebari despre functionarea site-ului

Bine v-am gasit

Mesajde doina_cnstntnsc » 03 Mai 2005, 10:11

Bine v-am gasit! :shock:
Azi am intrat pentru prima data pe acest site si sunt incantata. Exista in tara asta oameni carora le pasa de copiii nostri!
Sunt profesor de matematica si de 22 de ani imi desfasor activitatea in comuna Balta Doamnei, judetul Prahova. Unii dintre elevii mei sunt copiii fostilor mei elevi....
M-am straduit in cei 27 de ani, de cand cu drag imi fac meseria :oops: sa fac orele de matematica utile si placute (nu oricine este pasionat de matematica, nu-i asa?) Cred insa ca intotdeauna "e loc de mai bine" si ... "omul cat traieste invata". De asemenea consider important ca profesorul, indiferent ce specialitate are, trebuie in primul rand sa faca educatie! Copiii nostri trebuie sa devina OAMENI!
Cred ca de la VOI, dragii mei, voi avea multe de invatat, de aceea voi fi de acum inainte cu ochii pe VOI :roll:
Doina
doina_cnstntnsc
 
Mesaje: 1
Membru din: 03 Mai 2005, 08:51
Localitate: Ploiesti

Mesajde mariro » 03 Mai 2005, 12:35

Draga Doina, uite am avut norocul sa fiu prima care te-a intalnit si care sa-ti spuna "Bine-ai venit" pe forumul nostru! Vei gasi aici colegi minunati de matematica dar si de alte discipline si multi , multi invatatori asa cum este si subsemnata. Discutiile sunt interesante si daca urmaresti sectiunile si topicurile lor imi vei da dreptate. Pe prima pagina la materiale vei gasi multe lucruri valoroase incepand cu testele, lectiile pana la teme de dirigentie, serbari tinute cu diverse ocazii... La "Resurse" vei gasi fotografia educationala care te delecteaza dar in acelasi timp este si folositoare la lectiile pe care le desfasori cu elevii, diverse alte materiale si reviste facute de copii si pentru copii. Iti doresc succes in activitatea ta si cat mai multa activitate pe Didactic! :P
Hristos a inviat!
Numai bine!
Mari
Avatar utilizator
mariro