consiliere psihopedagogica

consiliere psihopedagogica

Mesajde jullia » 14 Feb 2007, 23:50

Buna ziua

Am o mare rugaminte la utilizatorii acestui forum!

Sunt studenta in ultimul an la Facultatea de Psihologie si vreau sa stiu daca am dreptul sa ma inscriu la examenul din luna Iulie pentru postul de consilier psihopedagogic, care este data limita de depunere a dosarelor pentru absolventii anului in curs si ce trebuie sa contina dosarul.

Va multumesc anticipat pentru ajutor si intelegere.
jullia
 
Mesaje: 5
Membru din: 18 Mai 2006, 19:05

Mesajde bobi » 22 Feb 2007, 00:37

Ai dreptul sa te inscrii la concurs. Dosarul trebuie sa contina copii legalizate dupa actele de studii si dupa actul de identitate, exista si o fisa de inscriere . E bine sa stii ce posturi se scot la concurs ptr. ca ulterior sa stii ce alegi si sa mergi personal la inspectorat sa te interesezi.I-ati toate datele.Te sfatuiesc sa intrii pe forumul destinat subiectului titularizare, pe http://www.edu.ro. Acolo poti intreba si afla multe lucruri utile despre titularizare. Vezi ca exista o programa, o bibliografie. Tot pe net poti afla si subiecte date in anii trecuti la consiliere la titularizare. Te sfatuiesc sa mai accesezi si http://www.ise.rosaitul institutului de stiinte ale educatiei - exista carti, programe de orientare scolara si multe, altele. Iti urez mult succes.Sa stii ca nu e greu. :)
bobi
 
Mesaje: 4
Membru din: 22 Iul 2006, 17:25

Mesajde jullia » 22 Feb 2007, 17:44

Multumesc mult pentru informatii! Chiar imi sunt de mare ajutor.

Jullia
jullia
 
Mesaje: 5
Membru din: 18 Mai 2006, 19:05

Mesajde mirelar » 17 Mar 2007, 02:00

daca esti studenta in ultimul an ,ai licenta in iulie, deci inca nu vei fi absolvit la vremea concursului, nu?
mirelar
 
Mesaje: 176
Membru din: 29 Aug 2005, 15:33

Mesajde aalliinnaa » 16 Apr 2007, 19:08

Daca licenta este in iunie, de ce nu?
Are dreptul sa se inscrie la concurs.
Avatar utilizator
aalliinnaa
 
Mesaje: 594
Membru din: 28 Mai 2004, 17:15