PIR

Discutii legate de invatamantul romanesc, cum este acum si cum ar trebui sa fie.

PIR

Mesajde balan » 17 Noi 2006, 18:42

Daca mai sunt profesori sau invatatori din tara care au participat la cursul de perfectionare,, Proiect pentru invatamantul rural" as dori sa imi impartasiti din impresiile voastre sau concret ce ati realizat la clasa pentru modulul ,, Cunoasterea elevilor", sau orice alt modul parcurs.
Astept raspunsuri.
balan
 
Mesaje: 16
Membru din: 11 Feb 2006, 19:32

Mesajde mirela-barcan » 18 Noi 2006, 11:35

Cu siguranţă sunt FOARTE mulţi colegi învăţători şi profesori cuprinşi în acest program. Eu sunt unul dintre mentorii proiectului şi vă garantez că nu există judeţ în România unde să nu se desfăşoare programul de dezvoltare profesională.
Sper să fie destui colegi care să participe la acest schimb de bune practici - pe cale virtuală (şi nu numai!!!), pentru că am constatat următoarele:
1. ÎN FIECARE ŞCOALĂ unde am mers până acum - în judeţul Galaţi - colegii au răspuns la întrebarea "De unde obţineţi informaţii pentru ameliorarea activităţii profesionale?"- "de pe didactic.ro". Nu îmi propusesem la momentul respectiv întocmirea unei statistici, dar ar fi interesantă această temă de cercetare. După părerea mea, situl acesta a fost menţionat, cu regularitate, între primele 2-3 mijloace de informare a cadrelor didactice (deci în top!) printre: publicaţii de specialitate, situri educaţionale, întâlniri profesionale (consfătuiri, cercuri metodice, comisii metodice, schimburi de experienţă, simpozioane) şi altele.