studii superioare

Mesajde anuta » 31 Oct 2006, 20:57

M-am inscris ----- sunt studenta anul I la sociologie -psihologie,
voi vedea ce va mai fi dar traim niste vremuri tare tulburi :cry:
anuta
 
Mesaje: 30
Membru din: 16 Mar 2006, 19:45

Mesajde aya » 31 Oct 2006, 21:06

Anuta mult succes in viata de student si sunt convinsa ca nu o sa regreti chiar daca e doar asa un exercitiu de viata.
Eu anul acesta termin un master care are ca punct principal publicitatea.
Stau si ma gandesc ce miscare sa fac la anul...o alta facultate(facultatea pe care am absolvit-o nu are profil psiho-pedagogic) sau un master bazat pe ceva legat de invatamant.Sper sa ma ajute Dumnezeu sa iau o decizie inteleapta.
Intr-adevar traim niste vremuri tulburi si musai sa ne asiguram cat mai bine viitorul.

Liliana ne-ai dat vesti f bune vis-a-vis de recunoasterea defului si a gradului II.E f. bine de stiut in eventualitatea luarii unei decizii in sensul acela.
Pupici tuturor si mult mult succes.
Avatar utilizator
aya
 
Mesaje: 29
Membru din: 08 Iun 2006, 07:48

Mesajde gica_ionescu » 01 Noi 2006, 10:23

Felicitari, fetelor !

La ce universitate esti? Poate te pot ajuta. Eu sunt in anul IV. As putea sa iti trimit 2 manuale in format electronic ,,dar din dar" :)

Succes!
Avatar utilizator
gica_ionescu
 
Mesaje: 1154
Membru din: 18 Iul 2004, 10:29

Mesajde l_laura_d » 04 Noi 2006, 16:59

Eu am numai 4 ani vechime,dar te sfatuesc acelasi lucru ca si colega noastra. Urmeaza acasta facultate, deoarece s-ar putea sa te trezesti peste 3-4 ani ca nu mai poti profesa si aceasta datorita faptului ca nu ai studii superiare. Intradevar in tarile din uniunea europeana cei care predau in invatamantul prescolar au studii superioare. Curaj!!!!!!
Stii ca acum am ajuns in situatia in care orce curs, orice formare conteaza foarte mult. Iti urez mult succes!
l_laura_d
 
Mesaje: 9
Membru din: 25 Oct 2006, 23:54

Mesajde anuta » 04 Noi 2006, 17:43