Sunt sanse de indreptare???

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

Sunt sanse de indreptare???

Mesajde raluca_gabriela » 22 Apr 2005, 03:40

Sunt eleva in clasa a X-a si in momentul de fata sunt destul de dezamagita de felul cum se comporta unii colegi.....de ex. la ora de chimie d-na profesoara nu a putut ajunge la ora din motive personale si a venit in locul dumneaei o alta doamna......"clovnul" clasei s-a oferit sa iasa la tabla pt rezolvarea unei probleme...in timp ce aceasta ii dicta datele problemei...si evident se uita in culegere...colegul meu se ducea pe furis lanaga prima banca si lua in mana niste "pernitze viva" pe care la manca atunci cand nu era d-na profesoara atenta...bineinteles cu strambaturile de rigoare doar pentru a face o buna impresie colegilor si a crea show.....in prma faza d-na profesoara a incercat sa ignore acesta "mica scapare".....dar cand a avzut ca se ingroasa gluma i-a artas atentia....acesta cu gura plina i-a raspuns pe un ton sfidator ca nu a mancat nimic toata ziua...fiecare dintre cei doi evitand contactul vizual...doamna profesoara s-a uitat in culegere imediat dupa ce i-a facut obesrvataia..colegul meu, dupa cum spuneam, raspunzand cu gura plina si vazand ca nu se uita la el....a spus ca nu a mancat nimic toata ziua dar a avut o expresie a fetzei care transmitea ceva de genul: "ei putin imi pasa de ce spui"......dupa un mic moment de liniste au trecut la problema......colegul meu a facut un calcul mintal ceva mai rapid decat d-na profesoara si a scris direct....dumneaei nedorind sa riste... a verificat din aproape in aproape calculul respectiv timp in care "simpaticul" meu coleg a facut o fatza de plictisit....si se sprijinea cu cotul de raftul pentru ghiozdane, dupa ce aceasta a treminat calculul si i-a confirmat raspunsul, el crezand ca nu il vede si mai ales ca nu-l aude...a facut un gest a lehamite cu mana si a spus "esti proasta".....dar din pacate d-na profesoara a auz