absentsa documentelor in format electronic la limba si liter

absentsa documentelor in format electronic la limba si liter

Mesajde paula » 28 Ian 2005, 23:31

seara buna, tuturor!

este prima oara cand intru pe un forum... ce m-a determinat totushi sa intru pe forum este faptul ca de destul de multa vreme urmaresc sa gasesc pe net planificari calendaristice la limba romana, planificari pe unitati de invatare, planuri de lectie etc. , dar nu prea am succes...

caut modele de planificari s.a., intrucat sunt profesor debutant la o scoala din mediul rural si nu prea am cu cine sa comunic si cine sa ma informeze exact cum trebuie sa concep de exemplu o planificare pe unitati de invatare.... am invatat in facultate cate ceva , dar nu suficient...
ce e drept, am gasit pe didactic.ro niste modele de planificari la lb. romana, dar putsine...

admir foarte mult spiritul de initsiativa al profesorilor de matematica... rubrica lor este una dintre cele mai abundente... si ma bucur sa vad ce comunicare exista acolo...

culmea e ca profesorii de lb. romana care vorba aia fac parte din aria curriculara "limba si comunicare", stau foarte prost la capitolul comunicare...

eu nu va rog decat sa ma contrazicetsi si sa nu imi datsi dreptate deloc!

comunicatsi! :lol:
paula
 
Mesaje: 1
Membru din: 28 Ian 2005, 23:10

Mesajde stanuta_grigorica » 29 Ian 2005, 06:46

Iti spun mai intai " BINE AI VENIT!" pe acest forum.Vei vedea ca cineva iti va sari in ajutor.Pana una alta,cauta la invatamant primar si vei gasi model de planificare .Poate iti va fi de ajutor.
stanuta_grigorica
 
Mesaje: 1095
Membru din: 06 Noi 2004, 21:55

Mesajde marikaj » 29 Ian 2005, 10:40

Bine ai venit paula pe forum!
o idee ar fi sa incerci sa compui o planificare pe unitati de invatare, folosind planificarea calendaristica, un ghid, manualul dupa care lucrezi, eventual auxiliarele pe care folosesti si sa o propui la discipline! (mai ales ca
paula scrie: .... am invatat in facultate cate ceva , dar nu suficient...