Cu sau fara diacritce?

Discutii legate de invatamantul romanesc, cum este acum si cum ar trebui sa fie.

Cu sau fara diacritce?

Mesajde voicu » 21 Feb 2006, 14:43

Sunt profesor de matematică, însă tema de discuţie pe care v-o propun nu ţine (numai) de obiectul pe care îl predau! Din acest motiv, o iniţiez la mai multe specialităţi.
Este clar că toţi care citim aceste rânduri suntem utilizatori de calculatoare acasă sau la şcoală… Mai sunt şi alţii care nu au acces la Internet, însă utilizează calculatorul în scopuri didactice sau personale…
Aş dori să ne spunem părerea despre necesitatea utilizării - neutilizării diacriticelor pe calculatoarele folosite de către noi în activitatea la clasă, apoi în acest site şi în altele, dar mai ales în acelea care ne privesc pe noi dascălii şi pe elevi.
Cred că părerea mea este evidentă, dar o să mai revin…
voicu
 
Mesaje: 51
Membru din: 13 Mar 2005, 21:22
Localitate: Alios, Timis

Mesajde danm » 07 Mai 2006, 07:29

Unii nu au instalate fonturile în limba română şi nici nu stiu să le instaleze.
Alţii le au instalate da nu ştiu să le folosească.
Mie mi se pare ca ideea este sa ne intelegem intre noi indiferent de fonturile utilizate. Personal nu conteaza. Oricum elevii stiu mai mult decat profesorii in utilizarea PC - ului. (in medie si incepand cu o anumita varsta)
P.S. Vedeţi că la judeţ de exemplu eu nu văd ş de la Timiş.
Locatie: AlioÂş, TimiÂş . Daca era Timis intelegeam mai usor. De exemplu.
P.P.S. Nu pot instala alte fonturi pentru ca nu sunt la calculatorul meu.
danm
 
Mesaje: 5
Membru din: 07 Mai 2006, 07:01

Mesajde leviatan » 27 Mai 2006, 23:42

Si eu vad tot simbolul de la grad in loc de ş la locatie, desi am instalat setul de caractere romanesti. Mesajul insa il vad corect.