EVOLUTIA SALARIULUI PROFESORILOR

Discutii legate de invatamantul romanesc, cum este acum si cum ar trebui sa fie.

EVOLUTIA SALARIULUI PROFESORILOR

Mesajde pirlo_a » 04 Sep 2006, 00:41

. Am creat acest topic pentru a afla mai multe despre cum este platita munca profesorilor in Romania ! Asa ca daca stiti mai multe lucruri despre salariu unui profesor debutant, salariul unui profesor care este doctor in materia lui, salariu unui profesor universitar, etc. va rog sa postati aici.
. Locuiesc in Hunedoara si sunt elev ( am absolvit clasa a 9-a ). Realizarile mele pe plan scolar sunt urmatoarele:
A) In clasa:
-in clasele 1-4 Premiul I
-in clasele 5, 8 si 9 Premiul III
-in clasele 6 si 7 Premiul II
B) La Concursuri:
-am fost de 2 ori primul pe scoala la concursul de matematica Cangurul
C) La Olimpiade:
-in clasa 6: locul 1 pe oras la matematica, mentiune la fizica faza judeteana
-in clasa 7: locul 7 pe oras la matematica, mentiune la fizica faza judeteana
-in clasa 8: Premiul II la fizica faza judeteana si Diploma de Excelenta la Faza Nationala
-in clasa 9: Premiul II la fizica faza judeteana si calificre la Faza Nationala, iar la matematica mentiune speciala la faza judeteana ( dupa ce am luat locul 2 pe oras )

*am mai participat si la olimpiadele de informatica si istorie (cls 9/8 )

Ma gandesc sa devin profesor de fizica ! Credeti ca am sanse sa devin unul foarte bun ? ( Adica sa: propun subiecte la etapa nationala/sa scot multe culegeri care sa fie bine vandute/sa devin inspector pe judet/sa ajung profesor universitar/sa corectez lucrari la olimpiada internationala)

Cam ce salariu voi avea la debutul in invatamant, si cam ce evolutie ar avea el pe parcurs ( sunt hotarat sa imi iau si doctoratul ) ? Credeti ca odata cu intrarea in UE, salariile profesorilor vor creste?
Ultima oară modificat de pirlo_a pe 27 Dec 2008, 13:26, modificat 1 dată în total.
pirlo_a
 
Mesaje: 66
Membru din: 04 Sep 2006, 00:16

Mesajde lavinia_v » 04 Sep 2006, 17:58