Mobilitate Erasmus+ NO. 2020-1-RO01-KA120-SCH-095765

Aceasta sectiune poate fi folosita de catre colegii care simt lipsa activitatii pe forumul Ministerului Educatiei, inchis temporar. Va rugam sa va exprimati opinii, sa ne dati sugestii, sa puneti intrebari, pastrand, evident, un ton civilizat.

Moderator: costi_52

Reguli forum
Va rugam sa respectati neticheta, sa scrieti corect romaneste, sa aveti un ton civilizat. In cazul in care criticati, va rugam sa argumentati.

Mobilitate Erasmus+ NO. 2020-1-RO01-KA120-SCH-095765

Mesajde nadiapanait_f4f653 » 29 Aug 2023, 19:07

Prima mea experiență ERASMUS
Numele meu este Panait Nadia Alina, sunt profesor pentru învățământul preșcolar la Școala Profesionala Daneți, încă din anul 2003. Având 20 de ani vechime în aceeași școală, îmi cunosc foarte bine toți colegii( in fiecare an, mai vine sau mai pleacă câte unul, dar în mare, suntem cam aceiași ). In anul școlar trecut (2022-2023), a venit la noi in școală o învățătoare nouă, debutantă, abia ieșită de pe băncile liceului. Fata noastră de 10,așa cum obișnuim să îi spunem(pentru că a luat 10 la titularizare),mi-a adus aminte de mine in primul an de învățământ: timidă, plină de vise, convinsă fiind că pot schimba fața învățământului.... In câteva zile mi-a intrat pe sub piele și uite așa, nu mai aveam un singur copil(un băiat),ci doi, pentru că am devenit "mămica" de la școală pentru Alexandra. Și, cum o mama face orice pentru copilul ei, m-am lăsat convinsă de Alexandra să plecăm împreună într-o mobilitate ERASMUS, în Paphos-Cipru...Eu, care eram prinsă între treburile de la școală și cele de acasă, eu, care nu plecasem NICIODATĂ, undeva, fără soțul și fără copilul meu, eu, care nu zburasem niciodată cu avionul, eu, care învățasem engleza de la filme(pentru că în școală am făcut franceza și rusă)....mi-am luat inima în dinți și am plecat, lăsând acasă un soț și un copil îngrijorați și convinsă fiind că voi trăi cele mai lungi 11 zile din viața mea.