Tipurile de lectii au specificul lor si etapele. Daca vrei o lectie de evaluare nu poate " respecta etapele CEAPDOFERT" (CAPTAREA ATENTIEI
ENUNTAREA TEMEI SI A OBIECTIVELOR
ACTUALIZAREA CONTINUTULUI INVATAT ANTERIOR
PREZENTAREA OPTIMA A NOULUI CONTINUT
DIRIJAREA INVATARII
OBTINEREA PERFORMANTEI
FEEDBACK
EVALUAREA
RETENTIA
TRANSFERUL. ( mai multe aici:
http://forum.portal.edu.ro/index.php?showtopic=131754&st=25)
Sincer sa-ti spun n-am stiut la ce te-ai referit. E o concentrare a unui capitol de metodica in aceste initiale
, glumesc, dar e binevenita pentru cei ce invata. Etapele la care te referi tu sunt etapele unei lectii de predare. Ca sa fiu in ton ar trebui sa scriu o lectie de evaluare care sa respecte etapele OAEI, adica organizarea învatarii, anuntarea temei si a obiectivelor, evaluarea propriu-zisa si incheierea activitatii.
Succes!