Titularizare educatoare

Forum dedicat utilizatorilo care doresc să pună întrebări legate de noua secțiune cu abonament a portalului didactic.ro
Despre materiale pentru profesori, resurse pentru predare, ghid de pedagogie, metodica predării matematicii, abordarea integrată, diplome speciale pentru evenimente, secțiunea de publicitate dedicată școlii,

Moderator: emil

Titularizare educatoare

Mesajde tontonici » 25 Ian 2023, 21:39

Anul acesta sunt profesor pentru învățământul primar angajată pe perioada de viabilitate a postului. Aș putea să mă titularizez în aceeași unitate de învățământ pe un post de educatoare cu notă peste 7 obținută în anul 2019? M pentru eventualele răspunsuri!
tontonici
 
Mesaje: 3
Membru din: 15 Mai 2012, 14:32

Re: Buna seara!

Mesajde tontonici » 25 Ian 2023, 21:40

tontonici scrie:Anul acesta sunt profesor pentru învățământul primar angajată pe perioada de viabilitate a postului. Aș putea să mă titularizez în aceeași unitate de învățământ pe un post de educatoare cu notă peste 7 obținută în anul 2019? Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri!
tontonici
 
Mesaje: 3
Membru din: 15 Mai 2012, 14:32

Re: Buna seara!

Mesajde sportiv » 26 Ian 2023, 00:11

tontonici scrie:Anul acesta sunt profesor pentru învățământul primar angajată pe perioada de viabilitate a postului. Aș putea să mă titularizez în aceeași unitate de învățământ pe un post de educatoare cu notă peste 7 obținută în anul 2019? M pentru eventualele răspunsuri!

Titularizarea pe un post cu viabilitate trebuie să îndeplinească cel puțin 2 condiții:
1. Să fiți pe postul acela (în acest an școlar) și să aibă , în continuare 4 ani de viabilitate;
2, Să participați (obligatoriu) la titularizare și să obțineți nota 7 ( peste 7). Când depuneți dosarul pentru titularizare trebuie să vi se elibereze o adeverință cu condiția îndeplinită de la punctul 1 !
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3121
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău


Înapoi la Didactic Premium