Concediu fara plata inainte de 10 ani

Concediu fara plata inainte de 10 ani

Mesajde borzasiandras » 07 Oct 2017, 20:32

Buna ziua,

Anul acesta este al treila an in invatamant. Sunt profesor titular. Anul urmator s-ar putea sa plec in strainatate pentru o perioada de 10 luni.
Vreau sa va intreb, daca, conform art. 255, alin. 8, am dreptul la concediu fara plata timp de un an, fara sa imi pierd postul, sau trebuie neaparat sa treaca 10 ani, si abea dupa?
Personal din ce scrie mai jos, eu inteleg ca pot opta si inainte de trecerea celor zece ani. Dar, poate ma insel.

>>"Personalul didactic titular cu contract pe perioadă nedeterminată poate beneficia de concediu fără plată pe timp de un an şcolar, o dată la 10 ani, cu aprobarea unităţii de învăţământ sau, după caz, a inspectoratului şcolar, cu rezervarea postului pe perioada respectivă."<<

Multumesc!
borzasiandras
 
Mesaje: 1
Membru din: 28 Oct 2012, 23:39

Re: Concediu fara plata inainte de 10 ani

Mesajde costi_52 » 08 Oct 2017, 13:32

Nu vă înșelați. Aveți dreptul la un an concediu fără plată pentru fiecare 10 ani vechime în învățământ. Puteți beneficia de acest concediu oricând în primii 10 ani. Dacă veți beneficia de concediu în anul școlar 2018-2019, de următorul concediu de acest fel veți putea beneficia cel mai devreme în anul școlar 2026-2027.
costi_52
 
Mesaje: 1511
Membru din: 09 Dec 2007, 17:27

Re: Concediu fara plata inainte de 10 ani

Mesajde ANDINA_C » 08 Oct 2017, 14:37

Dar un profesor suplinitor calificat are dreptul la concediu fara plata pentru studii?Sunt in prezent inscrisa la conversie profesionala...am dreptul macar la o perioada mai scurta?...am inteles ca as avea dreptul la o perioada de 90 de zile lucratoare pentru elaborarea lucrarii de licenta(conversie).
ANDINA_C
 
Mesaje: 5
Membru din: 06 Dec 2012, 15:27

Re: Concediu fara plata inainte de 10 ani

Mesajde costi_52 » 08 Oct 2017, 15:03

Art. 279