PRETRANSFER CONSIMTIT 2016

Aceasta sectiune poate fi folosita de catre colegii care simt lipsa activitatii pe forumul Ministerului Educatiei, inchis temporar. Va rugam sa va exprimati opinii, sa ne dati sugestii, sa puneti intrebari, pastrand, evident, un ton civilizat.

Moderator: costi_52

Reguli forum
Va rugam sa respectati neticheta, sa scrieti corect romaneste, sa aveti un ton civilizat. In cazul in care criticati, va rugam sa argumentati.

PRETRANSFER CONSIMTIT 2016

Mesajde KocsisMDK » 01 Apr 2016, 22:57

Buna seara!
Sunt profesor in invatamantul primar si mi-am schimbat domiciliul in alt judet in urma casatoriei. Locuiesc in Arad si sunt titulara la o scoala in ALBA IULIA. Am depus dosar pentru pretransfer in ARAD si doresc sa va intreb urmatoarele:
1. Se tine cont de punctaj? DACA AM UN PUNCTAJ MAI MARE DECAT UN CANDIDAT DIN ARAD, CINE ARE PRIORITATE? CEL CU DOMICILIUL IN ARAD? PENTRU CA SI EU AM DOMICILIUL IN ARAD. Apare in acest sens un paragraf in metodologie la ierarhizarea candidatilor care spune :