Am citit acest topic si am descarcat si raportul dat ca exemplu. Va recomand sa fti circumspecti la preluarea ideilor pentru ca sunt situatii car nu spun nimic si ar putea fi privite chiar ca negative in ochii unor evaluatori exigenti. Va rog sa priviti acest pasaj si sa analizati:
"
1.2 Implicarea in activitatile de proiectare a ofertei educationale la nivelul unitatii
• Proiectarea activitatilor am realizat-o tinand cont de C.D.S, curriculum prescolar, si am realizat planificarea calendaristica situand copilul in centru procesului de predare-invatare.
• In cadrul primei sedinte cu parintii am prezentat acestora oferta gradinitei din care parintii au ales optionalele dorite dar si caietele ajutatoare pe care am lucrat pe parcursul anului scolar – Editura Diana.
1.3 Folosirea TIC in activitatea de proiectare
• Proiectarea activitatiilor atat celor de la clasa cat si cele de parteneriat si extrascolare am realizat-o pe calculator pentru a fi mai usor de transmis responsabililor de comisii (colo unde a fost cazul).
1.4 Proiectarea unor activitati extracurriculare corelate cu obiectivele curriculare, nevoile si interesele educabililor, palnul managerial al unitatii
• Am realizat proiectarea intalnitilor cu parintii, tematicile fiecarei intalniri saptamanale precum si procesele verbale ale acestor intalniri, la care parrintii au participat in proportie de 80% de fiecare data, ceilalti lipsind motivat (fiind la serviciu).
• Am realizat planul managerial al actvitatilor extrascolare si parteneriate al comisiei cu acelasi nume la care sunt responsabil.
• In planificarea activitatilor extrascolare si perteneriate de la clasa am tinut cont de nevoile copiilor, de activitatile realizate la nivel national, mondial (anul voluntariatului, anul imbatranirii active, ziua pamantului)
.....
"
Colegii cu experienta pot comenta !