Ce facultate imi recomandati!

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

Ce facultate imi recomandati!

Mesajde EmanuelTr » 09 Ian 2013, 01:40

Buna seara, sunt elev in clasa a XI-a la Liceul "Stefan Diaconescu" Potcoava, din judetul Olt pe profilul Uman si am o mare dilema: NU stiu ce facultate sa urmez. Mie imi place foarte mult sa scriu ( stiri sportive, stiri mondene, etc) deci din punctul meu de vede jurnalistica ar fi foarte ok. Multi imi spun ca nu am niciun viitor cu aceasta facultate, numai cu relatii poti ajunge sus, indiferent de capacitatea ta.
Dvs. ce imi recomandati?
EmanuelTr
 
Mesaje: 2
Membru din: 09 Ian 2013, 01:35

Re: Ce facultate imi recomandati!

Mesajde sportiv » 09 Ian 2013, 10:40

Să-ți faci relații :D Glumesc,desugur!
Părerea mea este să termini o facultate în domeniu profilului și în același timp să încerci să scrii! Să trimiți articole la ,,ziar” ! Dacă vor fi foarte bune te vor contacta și ,,publica”,apoi poți termina si ziaristica!
Succes!
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3121
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Ce facultate imi recomandati!

Mesajde emil » 09 Ian 2013, 14:17

EmanuelTr scrie:Buna seara, sunt elev in clasa a XI-a la Liceul "Stefan Diaconescu" Potcoava, din judetul Olt pe profilul Uman si am o mare dilema: NU stiu ce facultate sa urmez. Mie imi place foarte mult sa scriu ( stiri sportive, stiri mondene, etc) deci din punctul meu de vede jurnalistica ar fi foarte ok. Multi imi spun ca nu am niciun viitor cu aceasta facultate, numai cu relatii poti ajunge sus, indiferent de capacitatea ta.
Dvs. ce imi recomandati?

In primul rand ma bucur ca ai apelat la sfatul nostru si in al doilea rand m-as bucura daca ai primi sfaturi de la oameni care au experienta in aceasta materie.
Iata care este punctul meu de vedere, personal.
1. Analizeaza bine ceea stii sa faci, incearca sa ai o confirmare prin ceea ce ai facut cu succes pana acum.