că doina a propus la materiale să deschidem un topic cu această temă, m-am gândit să-i vin în întâmpinare şi să ne împărtăşim părerile
am fost "fericită" cu corectarea a 93!!!! de lucrări, comisie serioasă ca la examenul propriu-zis, adică un profesor de gimnaziu + profesor de liceu, am corectat independent la 2 mâini, borderou, catalog .... am stat până la 21:30 şi azi am fost super obosită!!! , noroc că aveam puţine ore, dintre care la a 7-a şi la a 8-a am făcut subiectele pe care le ştiam deja pe de rost
răspunsuri fel şi fel
unele hazlii, dar în acelaşi timp lasă de gândit de superficialitatea cu care unii elevi au tratat aceste simulări
ora are 45 de minute , noţiunea de oră înţeleg numai durata cursului la clasă
probabilitatea "este destul de mare" 12 lucrări, dar nu a scris sub formă de fracţie...
restul împărţirii lui 27 la 4 este ... fie au scris 6,3 fie 75 ...
nu disting natura soluţiilor: au scris atât -2 cât şi 1/2, când s-a cerut soluţia întreagă
deşi nu am corectat lucrări din centrul nostru am discutat aceste aspecte şi cu elevii mei, dintre care au promovat decât 10 din 22, cea mai mare notă fiind 9,10, cu greşeli din prima parte şi sunt convinsă că multe grşeli au făcut din neatenţie, din superficialitate,
la problema 2 din partea a II-a majoritatea au mers pe descompunere în diferenţă şi au făcut frumos, dar în schimb i-a derutat de ce au spus piramidă triunghiulară regulată cu toate muchiile de lungimi egale şi nu tetraedru regulat , care era mai clar.
sper că în perioada rămasă să mai trezesc câţva adormiţi care şi-au dat seama de greşeli imediat cum au ieşit din sală
mai scrieţi ce alte probleme aţi avut, eu le-am pus aşa la grămadă cum mi-au venit în minte, mai revin în zilele următoare