de sportiv » 13 Sep 2013, 09:02
Ori aici:
Structura mapei profesorului
A. Date personale
1. Structura anului şcolar (perioade de vacanţe, perioade de practică, perioade de carte, număr de săptămâni pe semestru şi pe an);
2. Ăncadrarea (pe clase cu număr de ore pe săptămână);
3. Orarul;
4. Fişa postului (inclusiv actele adiţionale, îndatoririle suplimentare â ex: membru în diferite comisii);
5. Calendarul activităţilor pe anul în curs (activităţi în cadrul catedrei â referate metodice, lecţii deschise, şedinţe de catedră, îndrumări - , la nivelul şcolii â Târg educaţional, Revista Ĺcolii, site-ul şcolii, anuar etc., la nivelul judeţului â cerc metodic, metodist etc.);
6. Curriculum vitae;
7. Raport de autoevaluare;
8. Fişa de evaluare anuală.
B. Activitatea la catedră
1. Programa şcolară (pentru fiecare tip de clasă, specializare);
2. Microprogramele pentru opţionalele propuse (CDĹ);
3. Planificarea materiei (planificarea anuală şi pe unităţi de învăţare);
4. Proiecte didactice (pentru cadrele didactice debutante lecţie de lecţie, pentru cadrele didactice cu experienţă câte o lecţie per unitate de învăţare);
5. Teste de evaluare (testele predictive, rezultatele acestora cu grafice şi observaţiile â concluziile ce se impun, testele iniţiale, testele de progres, testele sumative pentru fiecare unitate de învăţare sau testele date la sfărşit de semestru sau an şcolar,); Descriptori de performanţă (pentru fiecare unitate de învăţare, la fiecare nivel de clasă â dacă evaluarea are loc oral sau practic nu mai sunt necesare testele);
6. Fişe de grupe;
7. Fişe de lucru diferenţiat;
8. Evaluarea alternativă (titlurile proiectelor, referatelor, eseurilor şi portofoliilor întocmite de elevi â proiectele, referatele şi portofoliile stau la elevi);
9. Fişe de lucru (pe clase, pe nivel de performanţă vizat);
10. Catalogul profesorului;
11. Programa de pregătire pentru recuperarea cunoştinţelor (pe nivel de clasă);
12. Lista materialului didactic existent;
13. Fişe cu asistenţele la ore (interasistenţe indiferent de nivelul experienţei);
14. Planificarea claselor în laboratoare.
C. Performanţe
1. Calendarul olimpiadelor şi concursurilor şcolare;
2. Descriptori de performanţă (pentru nivel de clasă);
3. Subiectele propuse pentru reviste, olimpiade, concursuri;
4. Tabel nominal cu elevii selecţionaţi şi pregătiţi pentru aceste concursuri;
5. Planificarea pregătirii suplimentare (pentru olimpiade şi concursuri);
6. Prezenţa la pregătiri;
7. Rezultatele obţinute la diferite faze (cu acte doveditoare, cu copii după diplomele elevilor).
D. Proiecte personale
1. Lista proiectelor în derulare (la nivelul şcolii sau personale);
2. Lista proiectelor propuse (la nivelul şcolii sau personale).
E. Perfecţionare
1. Evidenţa activităţilor de perfecţionare organizate la nivelul unităţii de învăţământ (catedră, consilii profesorale);
2. Evidenţa activităţilor de perfecţionare organizate de CCD;
3. Evidenţa activităţilor de perfecţionare organizate de ISJ;
4. Evidenţa activităţilor de perfecţionare organizate de Universitate (master, postuniversitar);
5. Evidenţa diplomelor şi certificatelor.
6. Preocupări publicistice şi de creere a unor auxiliare, mijloace şi lucrări de specialitate.
F. Materiale
1. Scrisori metodice;
2. Manuale;
3. Liste cu adrese Internet utile;
4. Regulamente;
5. Publicaţii;
6. Adrese MECT;
7. Adrese ISJ.
G. Activitatea ca diriginte
1. Fişe personale ale elevilor;
2. Comitetul de părinţi pe clasă;
3. Reprezentanţii Consiliului elevilor;
4. Planificările activităţilor curriculare şi extracurriculare;
5. Tabel nominal cu elevii cu probleme, cu nevoi speciale etc.;
6. Graficul şi tematica Consiliului clasei;
7. Graficul şi tematica şedinţelor cu părinţii.
danadanae
Mesaje: 3
Membru din: 03 Feb 2009, 18:31