Buna Ziua ! Sunt elev in clasa a XI-a la profilul Stiinte ale Naturii si sunt in pericol de a ramane corigent la BIOLOGIE , gratie notelor "foare bune" pe care le-am primit in semestrul II al acestui an scolar . Cu chiu , cu vai , mi-a iesit primul semestru media 5 la BIOLOGIE , dar problema este semestrul acesta . Toate mediile mele sunt foarte bune : o medie de 7 , o medie de 8 si restul de 9 si 10 in semestrul I , inafara de cea de la biologie . In fiecare an la rand am luat o mentiune la olimpiadele judetene aducand glorie liceului : pe clasa a IX -a la chimie , pe clasa a X - a la matematica si anul acesta locul 5 ( mentiune ) la chimie .
Doamna profesoara de biologie face materie de medicina , nu materie de profil . Pe mine nu ma intereseaza medicina si asta e o problema . Este foarte strica la notare , invatam mult prea mult si mai in amanunt decat ar trebui si de cat zice programa . Pe langa capitolele intregi , incluzand desene , scheme ... din cartea de biologie pe care o avem si care este aprobata de facultatea de medicina de la cluj , doamna profesoara ne mai preda si in caiete scheme,desene,reactii greoaie,complicate pe care nu le gasesti in nici o carte de biologie .
Astfel in acest semestru am incasat o nota de 1 la un test in care am scris doar o definitie ( NU AM COPIAT si NU O SA COPIEZ niciodata , nu imi place asemenea lucruri ) si o nota de 6 , avand sanse foarte mari sa raman corigent . Nu vad cum as putea sa ies din aceasta problema , pe doamna profesoara nu o intereseaza ca nu vreau sa dau la medicina . La teza din primul semestru si la un test tot din acelasi semestru am primit variante de la facultatea de medicina din Cluj-Napoca . Tin sa mentionez ca la celelalte materii de profil pe semestrul I am urmatoarele medii : matematica - 10 , chimie - 10 , fizica - 9 .