Cercetare pentru lucrarea de licenţă

Cercetare pentru lucrarea de licenţă

Mesajde CirnaruDaniela » 16 Apr 2014, 16:56

Bună ziua,
revin cu o rugăminte pentru cadrele didactice care activează în învăţământul special. Sunt studentă la Universitatea Bucureşti, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, specializarea Pedagogie, anul III, şi lucrarea mea de licenţă este despre stresul cadrelor didactice din învăţământul special.
În acest sens, pe lângă prima parte de documentaţie a lucrării, partea de cercetare cuprinde două chestionare, unul dintre ele ar fi chestionarul realizat de Spielberger şi colab. (1970). Este un chestionar care măsoara nivelul de anxietate al celor care îl completează. Este destul de simplu de aplicat, cu auto-administrare, alcătuit din două părţi uşăr de completat, durează 4-5 minute completarea lui.
Rugămintea mea ar fi următoare, daca vreun cadru didactic ar putea să-şi răpească aceste 4-5 minute din activităţile zilnice şi să completeze acest chestionar, aş fi profund recunoscătoare, iar rezultatele cercetării le voi posta aici. Este destul de dificil pentru noi, ca şi studenţi, să obţinem accesul în acest gen de şcoli, şi avem nevoie şi de un eşantion de peste 60 de persoane, şi două chestionare diferite de aplicat, primul fiind acesta al lui Spielberger.
Ca si aplicare, prima oare se complteaza S.T.A.I 1, apoi S.T.A.I 2. Daca exista cineva care vrea sa le completeze, le astept inapoi pana pe 15 - 20 mai, atunci voi incepe prelucrarea datelor. Puteti sa le trimite-ti pe cirnaru.daniela.florentina2011@gmail.com , alaturi de cateva date, nu foarte personale, as completa eu. Am nevoie de varsta, gen, de cat timp activati in invatamantul special, momentul in care ati completat chestionarul (ora) precum si locul in care va aflati (acasa, scoala etc), mediul in care predati (rural, urban), cati elevi aveti in clasa in momentul actual, iar daca aveti alte sugestii, sunt deschisa sa va ascult! Multumesc!
Fişiere ataşate
S.T.A.I 2.docx