desfiintare clasa de liceu cu mai putin de 15 elevi

Sectiune dedicata dialogului parinti-educatori

desfiintare clasa de liceu cu mai putin de 15 elevi

Mesajde aurora69 » 12 Dec 2013, 11:14

Sunt mama unei eleve in clasa a x a profil mate-info din cadrul unui liceu cu referinte bune . Problema e ca de la an la an va scade numarul de elevi din clasa (momentan sunt 19 elevi din 29) din cauza ca multi nu fac fata profilului respectiv (mai ales la matematica ) raman corigenti si repetenti sau se muta la alte licee sau alte profile. Fata mea doreste sa faca acest profil si nu are probleme cu matematica dar unii profesori le-au spus ca daca nu raman suficienti s-ar putea ca la anul sa se desfiinteze clasa si pe elevii ramasi sa-i mute la alte profile sau alte licee(mai proaste cred) iar clasa aceasta e cea mai slaba din generatia respectiva .Totusi sunt si copii buni dar nu multi si e pacat de ei caci chiar doresc sa invete la acest liceu si chiar la acest profil .La celelalte clase de mate info nu mai sunt decat 2 locuri iar fiica mea desi e cea mai buna la matematica din clasa ei, nu are media generala mare pentru ca la celelalte obiecte e mediocra( media e sub media ultimului elev din cele 2 clase de profil mate-info). E posibil ca odata ce ai avut medie de intrare la acest liceu sa te mute la altul daca tu doresti sa ramai acolo unde ai intrat? Ce se poate intampla in conditiile in care numarul de elevi scade sub 15? Mentionez ca toti elevii care au facut matematica cu acest profesor au luat bacul la matematica. Ce pot face eu ca parinte pentru ca celelalte licee sunt foarte slabe si in general tehnologice.
aurora69
 
Mesaje: 3
Membru din: 12 Dec 2013, 10:51

Re: desfiintare clasa de liceu cu mai putin de 15 elevi

Mesajde strodanmihail » 11 Ian 2014, 13:55