aparatele in gimnastica

aparatele in gimnastica

Mesajde bota_m » 03 Mar 2006, 21:10

Domnilor profesori sunt student anul IV la E.F.S. Oradea si as avea 2 intrebari referitoare la rolul aparatelor in unitatile de invatamant, avand in vedere importanta acordata acestora de catre profesori in cei 3 ani de faciltate. In primul rand sunt dotate salile de sport de la noi cu asa ceva? Daca sunt, ati lucrat cu copiii in lectia de educatie fizica la cal cu manere, inele si ce alte aparate mai sunt?
Va multumesc...
bota_m
 
Mesaje: 2
Membru din: 03 Mar 2006, 19:55

Mesajde marikaj » 03 Mar 2006, 21:14

nu as dori sa îţi tai elanul dinainte, :cry: .... dar dotarea şcolilor este de pe vremea de când s-a construit şcoala :shock: în cele mai multe cazuri
Maria Stefan, profesor, Cicanesti, Arges

"Prietenul care ne ascunde defectele ne slujeste mai rău decât dusmanul care ni le reproseaza" - Pythagoras
Avatar utilizator
marikaj
 
Mesaje: 1590
Membru din: 12 Ian 2004, 14:32
Localitate: Curtea de Arges

aparatele in gimnastica

Mesajde maia » 20 Mar 2006, 16:49

Dragul meu student,
imi permit sa-ti spun asa deoarece e parinteasca adresarea,tu ai 22-23 ani iar fata mea are tot atat.
Important este ca tu sa sti lucra la aceste aparate chiar daca la locul tau de munca nu vei avea asemenea aparate.Daca o sa ai noroc sa lucrezi in mediul rural probabilitatea este de 20% deoarece sunt scoli care au si sala de sport ,dar si aparate primite din strainatate .
Sa nu-ti imaginezi ca in mediul urban salile sunt super dotate,ca un bun dascal vei incerca sa atragi sponsorizari si sa-ti faci dotarea corespunzatoare cu aparate pentru orele de gimnastica si in mod special pentru sariturile la aparate.
Profita de orele din facultate si de dotarile de acolo ca nu se stie soarta unde te va ..............arunca??:)) :?: :D