Impact puternic in procesul de invatare

Impact puternic in procesul de invatare

Mesajde violetahutu » 26 Aug 2008, 14:11

Buna ziua,

As dori sa abordez astazi un subiect destul de interesant...si anume impactul pe care am observat ca il au echipamentele interactive ce au aparaut de cativa ani pe piata din Romania in procesul de invatare al copiilor.

Am participat la o prezentare pe care a sustinut-o o firma din Iasi la o gradinita care a organizat examinarea unei grupe de copii pentru examene Cambridge.
Au fost prezentate o tabla interactiva si un sistem de evaluare simultana.

Ceea ce mi s-a parut foarte interesant e ca i-au lasat pe copii sa interactioneze intre ei utilizand acele sisteme. Au fost aplicate cateva teste si am observat ca informatia a fost asimilata de catre copii mult mai usor decat printr-o abordare clasica. Au raspuns la intrebari utilizand niste telecomenzi si au iesit la tabla si au desenat si completat spatiile libere dintr-un exercitiu utilizand un stilou special.

Nu stiu daca am voie sa spun sau nu..
[nota moderatorului: am exclus firma, sunt multe care livreaza astfel de echipamente]

Speram sa mai existe astfel de ocazii si pentru alti copii!
violetahutu
 
Mesaje: 2
Membru din: 26 Aug 2008, 14:05

Mesajde emil » 01 Sep 2008, 16:30

De unde si pana unde copiii de gradinita sustin examene Cambridge? Dumneavoastra chiar vreti sa ducem invatamantul la pierzanie, sa scoatem elevii din scoala cu handicap psihic?
Sistemul prezentat de dvs. este bun, este interesant, dar trebuie facut cu moderatie, tinand cont de particularitati de varsta, prin consultarea psihologilor si pedagogilor....
Avertizez colegii sa fie extrem de atenti la abordarea mijloacelor tehnice ...
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2737
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Re: Impact puternic in procesul de invatare

Mesajde andreea_muntean » 01 Sep 2008, 16:40

violetahutu scrie:Buna ziua,

As dori sa abordez astazi un subiect destul de interesant...si anume impactul pe care am observat ca il au echipamentele interactive ce au aparaut de cativa ani pe piata din Romania in procesul de invatare al copiilor.

Am participat la o prezentare pe care a sustinut-o o firma din Iasi la o gradinita care a organizat examinarea unei grupe de copii pentru examene Cambridge.
Au fost prezentate o tabla interactiva si un sistem de evaluare simultana.

Ceea ce mi s-a parut foarte interesant e ca i-au lasat pe copii sa interactioneze intre ei utilizand acele sisteme. Au fost aplicate cateva teste si am observat ca informatia a fost asimilata de catre copii mult mai usor decat printr-o abordare clasica. Au raspuns la intrebari utilizand niste telecomenzi si au iesit la tabla si au desenat si completat spatiile libere dintr-un exercitiu utilizand un stilou special.

Nu stiu daca am voie sa spun sau nu..
[nota moderatorului: am exclus firma, sunt multe care livreaza astfel de echipamente]

Speram sa mai existe astfel de ocazii si pentru alti copii!


Din gradinita ii ducem direct la HARVARD?? :shock:
andreea_muntean
 
Mesaje: 440
Membru din: 08 Feb 2007, 01:19

Mesajde happiness » 01 Sep 2008, 21:37

Si eu ma crucesc cand citesc asa ceva...Programa la gradinita este deja foarte incarcata,se fac o groaza de lucruri care dupa parerea mea ar trebui predate in scoala si copiii sa fie lasati sa se joace mai mult.Am prietene in starinatate,au copii la scoala,copii de 8-9 ani care invata inca sub forma de joc,fara sa fie stresati cum sunt elevii nostri .Ce tabla interactiva la gradinita?!Lasati copiii sa se joace cu papusi si cuburi...Cand se vor mai intalni cu libertatea asta de acum?
happiness
 
Mesaje: 74
Membru din: 26 Oct 2006, 20:29

Mesajde gica_ionescu » 01 Sep 2008, 23:56

Eu cred ca e doar o reclama...E prima postare a doamnei...Ce testare in august la gradinita???
Avatar utilizator
gica_ionescu
 
Mesaje: 1154
Membru din: 18 Iul 2004, 10:29

Mesajde violetahutu » 03 Sep 2008, 20:19

Buna ziua,

Va multumesc pentru mesajele pe care le-ati transmis.

Imi cer scuze ca nu am dat mai multe informatii in mesajul meu. Si, dintr-o eroare oarecare am scris august in loc de iulie.

Ca si dovada, va rog sa vizitati link-ul urmator de la televiziunea locala din Iasi:
http://www.telem.ro/index.php?option=co ... Itemid=100

Sunt prietena educatoarei care a pregatit grupa de copii pentru examenul Cambridge. Sunt de parere ca acesti copii merita admiratia noastra si acesta este principalul motiv pentru care am postat primul mesaj pe acest forum. Cred ca merita toata lauda noastra.

Tabla interactiva a fost utilizata pentru recreere. Au desenat, s-au amuzat.
Sistemul de evaluare a fost utilizat, ca si tabla, tot pentru amuzament. S-au jucat. Au apasat pe butoanele telecomenzilor si au facut o intrecere intre ei. Mi s-a parut toata actiunea foarte relaxanta pentru ei. Mai ales ca a avut loc imediat dupa examen.

Ca si concluzie:
Intr-adevar, aceste echipamente interactive trebuie utilizate cu raspundere, dar nu vad care ar fi pericolul daca sunt introduse in activitatea micutilor doar pentru desen, relaxare, ceva nou (inedit).

Inca o precizare: premierea acestor copii a avut loc in luna august.
Vizionarea o puteti urmari pe urmatorul link de la aceeasi televiziune locala:
http://www.telem.ro/index.php?option=co ... Itemid=100
violetahutu
 
Mesaje: 2
Membru din: 26 Aug 2008, 14:05

Re: Impact puternic in procesul de invatare

Mesajde epal_01 » 25 Sep 2013, 17:26

Evolutia este buna, insa trebuie sa fie si eficienta. Copiii in mod normal sunt captivati de nou si de ce tine de tehnologie in general. Daca renuntam complet la metodele clasice, isi vor pierde interesul si pentru acestea proaspete descoperite si atunci, pe langa faptul ca nu-i lasam sa se bucure in voie de copilarie, ar trebui sa ne fortam sa gasim si noi metode pentru a nu se instaura blazarea din partea mititeilor. Ca sa nu mai vorbim de costuri...
Beunăziua
epal_01
 
Mesaje: 8
Membru din: 02 Aug 2013, 15:17
Localitate: Iasi


Înapoi la Alternative educationale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator