Medicina - examen

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

Medicina - examen

Mesajde Catadd » 09 Apr 2013, 23:15

Buna seara,

Sunt eleva in clasa a XI-a la profil mate - info. Intrucat nu m-am decis in privinta alegerii unei facultati, as dori opinia unui profesor de fizica. Dilemele mele sunt in legatura cu:
- daca doresc sa dau la medicina, examen format din biologie si fizica, deoarece nu imi place chimia, credeti ca este o buna decizie? Daca da, ce facultati imi recomandati (sunt din Ploiesti si as dori o facultate intr-un oras mai apropiat)?
- in timpul facultatii o sa am nevoie si de cunostinte mai avansate de chimie, in cazul in care aleg sa dau la medicina?
- este vreo diferenta intre gradul de dificultate dintre un examen de admitere (numai in ceea ce priveste fizica) la medicina si unul la UPB (profil tehnologia informatiei si a comunicatiei)?
- cum sunt examenele la medicina impartite (cate intrebari din biologie, cate din fizica)?
Va multumesc anticipat.
Catadd
 
Mesaje: 1
Membru din: 09 Ian 2013, 22:50

Re: Medicina - examen

Mesajde verona_m » 13 Apr 2013, 12:59

Tu ceri sfatul legat de examenul de admitere, sau si de restul facultatii?
Sa vrei sa te faci medic si sa nu stii sau sa nu iti placa chimia este un pic riscant... Un medic are nevoie de notiunile de liceu de chimie organica, la care se vor adauga altele din facultate... mai ai insa timp sa recuperezi golurile, daca tii foarte mult sa te faci medic (si nu doar sa dai la medicina - exista o diferenta intre a face o facultate si a te hotari ce vei face toata viata de acum inainte). Daca vrei intr-adevar sa fii medic, o profesie nobila, dar mare consumatoare de timp si energie, atunci trebuie sa fii constienta ca ceea ce iti doresti necesita un efort, printre altele si cel de a "recupera" golurile de chimie....
verona_m
 
Mesaje: 24
Membru din: 15 Sep 2005, 11:24


Înapoi la Dialog cu elevii

Cine este conectat