de 246800 » 19 Mar 2013, 16:05
Copilul dv. , cred eu că, încă are gânduri la D-na lui, care din nefericire... Mutatul la altă şcoală e o variantă, dar navetă cum spuneţi, acomodare, colegi noi, altă d-nă înv., timpul trece, el este mai emotiv...Puteţi solicita d-nei înv. ca şi părinte, să vă demonstreze concret lucrul la clasă, portofoliul lui...fişe de lucru , modul concret de pregătire pentru concursuri. Puteţi cere şi prin solicitare scrisă la şcoală , să participaţi la ore de curs ale copilului dv., nu să o verificaţi pe dna , ci să vedeţi cum se descurcă copilul dv , cum interacţionează cu dna. Să vedeţi motivul real al problemei ...e păcat să nu meargă bine şi în continuare, mai ales că aţi fost asigurată că se lucrează. Ca şi adult ,dv. puteţi constata apoi unele lucruri. Copiii trebuie apropiaţi de sufletul d-nei să treacă peste necazul întâmplat, făcuţi să le fie drag la şcoală, să lucreze, nu, ştiţi eu lucrez... Psihologia copilului e grea în general şi teoria e teorie , practica e importantă, copii între copii, fiecare o personalitate în formare la care dascălul îşi aduce aportul la temelia ei şi e responsabil de formarea lui.
Vă doresc numai bine şi sper să reuşiţi, să ne anunţaţi aici, că lucrurile sunt pe făgaşul bun.