Rog un raspuns obiectiv la o problema de evaluare !

Discutii despre modificarile legii invatamantului si a statutului personalului didactic. Opinii, idei, solutii.

Rog un raspuns obiectiv la o problema de evaluare !

Mesajde clujeanradu » 15 Feb 2013, 11:47

Buna ziua !
Sunt student in anul trei al unei universitati clujene si,de o vreme,ma confrunt cu o situatie problematica,la care as dori,daca se poate, un raspuns obiectiv.
Un anumti domn profesor conditioneaza prezenta in examen de prezentarea caietului, pe care il noteaza !
In acest sens, in functie de forma si tipul caietului, precum si forma scrisului,sau prezenta-absenta unor cursuri (sau laboratoare),dansul efectiv a pus note !
Cei care am luat nota 4 nu am fost lasati sa intram in examen !
Mentionez ca in programa analitica,singura forma de evaluare prevazuta la disciplina respectiva este doar examenul scris !(nota bene !)

Mie, mi se pare ca aceasta modalitate de evaluare,pe caietul elevului, este nestiintifica ,nedidactica si profund subiectiva ,si nu cred ca este acceptata de legea invatamantului ca forma de evaluare !!!

Iar ceea ce a facut domnul profesor,nepermitand,acelor studenti care au luat nota 4 pe caiet,sau au avut absente, de a nu intra in examenul scris, mi se pare un abuz grav in serviciu !!!

As dori sa aflu si alte pareri,de la cadre didactice,ca sa vedem daca este legitima aceasta forma de evaluare,si daca domnul profesor a procedat corect si profesionist !

Multumesc pentru atentia acordata, si sper sa aflu niste pareri in legatura cu aceasta problema (grava,as zice eu !)
clujeanradu
 
Mesaje: 2
Membru din: 15 Feb 2013, 11:36

Re: Rog un raspuns obiectiv la o problema de evaluare !

Mesajde felixmunteanu » 15 Feb 2013, 16:21