Relatiile profesorului de educatie fizica cu colegii ...

Relatiile profesorului de educatie fizica cu colegii ...

Mesajde pytzy92 » 11 Ian 2005, 22:59

Incep, prin a ura la toata lumea multa,multa putere de munca in noul an si multa, multa sanatate.De ce acest subiect?Sunt profesor de educatie fizica la o scoala generala si vreau sa adresez o intrebare la toate cadrele didactice care au cont pe "didactic":credeti ca profesorul de educatie fizica este marginalizat,dat la o parte,de catre colegii din cancelarie?Va multumesc si astept comentariile dumneavoastra.
pytzy92
 
Mesaje: 12
Membru din: 10 Ian 2005, 05:03

Re: Relatiile profesorului de educatie fizica cu colegii ...

Mesajde emil » 11 Ian 2005, 23:43

pytzy92 scrie:Incep, prin a ura la toata lumea multa,multa putere de munca in noul an si multa, multa sanatate.De ce acest subiect?Sunt profesor de educatie fizica la o scoala generala si vreau sa adresez o intrebare la toate cadrele didactice care au cont pe "didactic":credeti ca profesorul de educatie fizica este marginalizat,dat la o parte,de catre colegii din cancelarie?Va multumesc si astept comentariile dumneavoastra.

Eu cred ca profesorul de educatie fizica este un om ca toti oamenii, un coleg ca toti colegii. Si mai cred in importanta disciplinei pentru a educa un elev sanatos din toate punctele de vedere. Pentru noi toti, este important sa ne facem datoria si sa ne intelegem menirea.
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2737
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Mesajde mariro » 12 Ian 2005, 02:13

pytzy92,