Apel..- intrebare motivare profesor

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

Apel..- intrebare motivare profesor

Mesajde x-treme » 27 Dec 2011, 21:19

Buna seara!
Am expus acest mesaj in aceasta perioada in speranta ca acum poate fi vazut...deoarece am vazut ca site-ul e cam gol de vreun an si ceva... Mi-am creat acest cont nou in cazul in care cineva m-ar putea recunoaste...
Sunt elev in clasa a XI-a si am o nelamurire la care daca este posibil as dori sa ma lumineze cineva de specialitate, fara sa deranjez pe nimeni...:
De cateva luni (6) ma chinuie o intrebare: cu ce am gresit? Sufar foarte mult pentru ca am vrut sa particip la cat mai multe concursuri si la un moment dat mi-am ales un anumit obiect de studiu si un an intreg am muncit sa invat impreuna cu doamna profesor, e drept cu am obtinut rezultatele pe care le-am vrut, dar eu am fost cea care am fost nemultumita mereu pentru ca am vrut mai mult...Trebuie sa recunosc ca pentru ceea ce am obtinut m-am pregatit din vacanta de vara (inainte de clasa a X-a), iar doamna profesor si-a stirbit din timpul dumneaei liber pentru care i-am fost deosebit de recunoscator si petru care i-am multumit la fiecare intalnire... Apoi, dupa primul semestru desi mai erau 2 concursuri, pana atunci nu fusese decat olimpiada a incetat sa mai colaboreze cu mine...
Am cerut mereu lamuriri daca am gresit cu ceva si chiar daca a fost si nu mi-am dat seama mi-am cerut mii de scuze si am regretat profund, mereu cu ochii in lacrimi... Nelamurirea mea este mai mult ca o intrebare pentru domnii profesori mai vechi in invatamant, care au trait si vremuri mai bune in sistem: cu ce as putea motiva un domn profesor acum, eu ca elev?
x-treme
 
Mesaje: 2
Membru din: 27 Dec 2011, 20:58

Re: Apel..- intrebare motivare profesor

Mesajde shirkka » 06 Ian 2012, 23:08

Buna x-treme!

Un profesor il motivezi prin dorinta ta de a invata mai multe, dar si profesorul are o viata in