nicavictorita scrie:buna ziua,
Sunt mama unui copil cu trisomie 21,de 3.3ani. E la cresa de la 2 ani. Am incercat sa facem logopedie-acasa-dar ,se pare ca nu alesem persoana cea mai potrivita pt el,asta am inteles dupa 13 sedinte...Ideea care nu-mi da pace e urmatoarea,ar putea merge la o scoala speciala in cadrul careia se gaseste si o gradinita speciala.Neuropsihiatrul si psihologul scolar ,care ne pot da orientarea catre invatamantul special, ne-au sfatuit sa NU-l ducem la o gradinita speciala,pt ca sunt copii mai afectati de handicap decat este baiatelul nostru. Ne-au spus amandoua-fara sa se cunoasca sau sa-si vorbeasca-ca e dezvoltat f bine cam la 2.6-2.8ani, dar la limbaj 1.3ani. Ne-au recomandat sa ramana in invatamantul de masa. De cresa nu-s f multumita,nu au activitati de grup,nu se ocupa de el cum ar trebui,si e la varsta la care are nevoie de terapie de recuperare(logopedica). Sincer,nu stiu unde sa-l duc : la o gradi speciala,dar mediul nu-i tocmai ok pt el ,sau sa-l las intre copii normali???? Eu cred ca are nevoie de ajutor,mai ales la vorbit .Pt gradi normala,nu-i inca pregatit:pampers,mancat,imbracat....simt ca trece timpul pe langa noi,si are nevoie de ajutor. Doar intr-o gradinita speciala,are logoped, psihopedagog ,educatoare specializata...dar ce facem cu mediul, copiaza comportamente pe care nici cu 10 terapii nu le poti intrepta . Nu stiu exact ce fel de copii sunt acolo si cum se lucreaza cu el. Poate ma ajuta o educatoare din invatamantul special cu o parere sau o educatoare din invatamantul de masa, daca are copii cu SD in grupa,cum se descurca? Unde ar mai putea beneficia de logopedie gratuita? Multumesc frumos!
nicavictorita scrie:buna ziua,sunt mama unui copil cu trisomie 21,de 3.3ani.e la cresa de la 2 ani.am incercat sa facem logopedie-acasa-dar ,se pare ca nu alesem persoana cea mai potrivita pt el,asta am inteles dupa 13 sedinte...ideea care nu-mi da pace e urmatoarea,ar putea merge la o scoala speciala in cadrul careia se gaseste si o gradinita speciala.neuropsihiatrul si psihologul scolar ,care ne poate da orientarea catre invatamantul special,ne-au sfatuit sa NU-l ducem la o gradinita speciala,pt ca sunt copii cu afectiuni si grade mai grave ca la baiatul nostru,ne-au spus amandoua-fara sa se cunoasca sau sa-si vorbeasca-ca e dezvoltat f bine cam la 2.6-2.8ani,dar la limbaj 1.3ani.ne-au recomandat sa ramana in invatamantul de masa.dar,de cresa nu-s f multumita,nu au activitati de grup,nu se ocupa de el cum ar trebui,si e la varsta la care are nevoie de terapie de recuperare(logopedica).sincer,nu stiu unde sa-l duc la o gradi speciala,dar mediul nu-i tocmai ok pt el sau sa-l las intre copii normali????eu cred ca are nevoie de ajutor,mai ales la vorbit.la gradi normala,nu-i inca pregatit:pampers,mancat,imbracat....simt ca trece timpul pe langa noi,si are nevoie de ajutor.doar intr-o gradi speciala,are logoped,psihopedagog,educatoare specializata...dar ce facem cu mediul,copiaza comportamante pe care nici cu 10 terapii nu le poti intrepta .nu stiu exact ce fel de copii sunt acolo si cum se lucreaza cu el.poate ma ajuta o educatoare din invatamantul special cu o parere sau o educatoare din invatamantul de masa,daca are copii cu SD in grupa?cum se descurca.unde ar mai putea beneficia de logopedie gratuita?Multumesc frumos!
Înapoi la Invatamant special / psihologie scolara
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori